Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep omg. nijmegen

Ik weet niet of ik mijn vraag op het juiste forum stel, maar ik ben op zoek naar een of enkelen in de omgeving van Nijmegen die interesse hebben in het vormen van een schrijfgroep. Mijn idee bij een schrijfgroep is om bijv. twee, drie of vierwekelijks een avond bij elkaar te komen en met elkaar over geschreven teksten te praten, technieken en feedback uit te wisselen. Ik schrijf zelf van alles wat, van gedichten, korte verhalen, poging tot roman en van alles daar tussenin. Ik merk dat ik tot nu toe vooral in mijn gedichten ontzettend veel plezier beleef aan het krijgen van feedback op het proefleesforum en dat ik hierdoor ook vooruit kom. Het lijkt mij helemaal prachtig om gewoon met een aantal mensen 'real life' een stok achter de deur te zetten en samen aan de slag te gaan. Groetjes Carlijn

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, Carlijn Heb je voorkeuren w.b.t de samenstelling? Ja, het is ook mijn wens om met een groep aan de gang te gaan. Er schijnt een groep in Malden te zitten die in september weer begint. Ik heb de voorzitter benaderd, maar nog geen antwoord gekregen. Als je interesse hebt, kunnen we daar eens informeren. Verder ken ik nog iemand die misschien ook interesse heeft. Stuur me gerust een pb als je denkt dat het past.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, leuk idee! Ik woon zelf in Heijen, plusminus 20 minuutjes rijden van Nijmegen vandaan, moet zeker luken dus! Als je meer weet ofzo kun je me altijd pb'en ;)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik heb ook zeer behoefte aan een stok achter de deur en bovenal aan feedback. Zijn er al afspraken gemaakt? Groetjes Martine

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, ik woon in Nijmegen en mij lijkt het ook leuk om aan een schrijfgroep mee te doen. Dus als er nog plek is, zou ik er graag meer over willen weten. Hebben jullie al afspraken gemaakt, Groetjes Jose

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Martine, had jij mijn email terug ontvangen? Het lijkt me leuk om een schrijfgroep te beginnen. En hoe zit het met de anderen die op de oproep gereageerd hebben? Carlijn, Wil en Toms? Laat even iets horen, groetjes jose

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Sorry, t duurde even. Heb nu ook de andere mensen op dit topic benaderd. Ik ben benieuwd! Groetjes Martine

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Zo te zien is er wel interesse om een schrijfgroep in Nijmegen op te richten. Heeft het bovenstaande tot een schrijfgroep geleid ? Ik zelf volg nu al 2 jaar enkele schrijfcursussen op de Lindenberg en het bevalt me goed. ( verhalen schrijven , columns, creatief schrijven en momenteel doe ik de cursus Autobiografisch schrijven. Het lijkt me ook leuk en zinvol om tegelijkertijd met een andere groep mensen, schrijfopdrachten uit te wisselen en uit te voeren. 1 keer /week of om de week wisselend bij iemand thuis. Of in een wijkcentrum , meestal is dat kosteloos. Zijn er mensen die ook geïnteresseerd zijn in dit idee? groet Edy

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb interesse om me aan te sluiten bij een schrijfgroep in de omgeving van Nijmegen, of ten zuiden daarvan. Wie heeft er tips? Hierboven is een oud topic...dus geen idee wat er nog actueel is...