Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep - De Kristallenschijn

Ikzelf ben een jeugdschrijver en wil voor zowel junior als senior schrijvers een schrijfgroep starten. Wat voor schrijfgroep? De Kristallenschijn is een schrijfgroep voor zowel senior als junior schrijvers. Waarvoor dient de schrijfgroep? ? Waar kan ik deze groep vinden? De schrijfgroep zal plaatsvinden op een bestaand forum, Crystalshine.nl. De naam is Engels, maar de groep heet dan Kristallenschijn. Tevens zullen de leden een eigen rang krijgen. Over wat voor een genre gaat deze schrijfgroep? Specifiek niet een willekeurige,meer een combinatie van wat men leuk vindt. Ik vind persoonlijk dat je moet schrijven wat je leuk vindt,nu krijg je de kans. Waarom zou ik moeten meedoen? Je moet niks,je mag. Het is jouw keus,indien je het wat lijkt dan zie ik je graag verschijnen!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik zie in dit bovenstaande stuk 90% informatie over de site en 10% over de schrijfgroep. Ik heb het aangepast. Dit is geen plek om gratis promotie te maken voor je site. Heeft de groep verder nog een afbakening op genre? Proza? korte verhalen? Poëzie? Columns? Fantasy?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb meer info toegevoegd,excuses dat het zo laat is maar ik heb ook nog Crystalshine.nl om te onderhouden natuurlijk :] Maar ik blijf sportief en doe mee met mijn concurrent:P