Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers in de Achterhoek

Ik ben op zoek naar schrijvers/schrijfsters in de Achterhoek, om elkaars werk te lezen en te bespreken. Genre: korte verhalen, autobiografie, fictie. Heb je belangstelling, mail dw.cohen@online.nl Dave.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kun je iets meer vertellen over wat precies je bedoeling is? Pas dan weet ik of ik interesse heb en of ik er geschikt voor ben. Wil je bijvoorbeeld samenkomen (anders maakt het toch niet uit waar de schrijvers vandaan komen)? En zo ja, waar en hoe vaak? Voor wat voor een niveau is het bedoeld? Of maakt dit niet uit? Groet, ilmrm

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag ilmrm, Mijn bedoeling is om met 1 of meer gelijkgestemde personen te communiceren over elkaars werk en alles wat met het schrijfproces te maken heeft. Ik vind het belangrijk om 'elkaar in de ogen te zien' (af en toe, wel regelmatig). Vandaar dat ik het zoek in de buurt, maar strikt nodig is 't niet. Het inlezen van elkaars werk gebeurt via de mail. Mijn niveau? Verhaaltechnisch hoop ik door de feed-back van anderen veel te leren. Omgekeerd denk ik dat ik op dit gebied wel wat in kan brengen. Mijn spelling, interpunctie, etc. is OK. Voorwaarde is oprechtheid en niet snel gekwetst zijn. Het gaat immers om het werk en niet om de persoon. Tevreden? Groeten, Dave.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de info. Ik ga er zeker over nadenken, maar weet niet of het voor mij haalbaar is. Mijn grootste probleem is tijdgebrek. Het ligt er een beetje aan hoe mijn studie zich de komende we(e)k(en) gaat ontwikkelen of ik er de tijd voor heb. In principe vind ik het een leuk idee. Het dwingt me ook om in een vastere regelmaat te gaan schrijven. Dat kan ik wel gebruiken. Voorlopig houd ik deze topic in de gaten. Zelf ben ik een gepassioneerde beginner. Over mijn eigen schrijven ben ik nog lang niet tevreden, maar ik geloof dat feedback geven me redelijk afgaat. Het zou leuk zijn als er meer mensen reageren. Groet, ilmrm

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zijn jullie al gestart met de schrijversgroep? Het lijkt me heel leuk om mee te doen. Waar komen jullie samen? Groetjes Conny