Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep gezocht in omgeving Amersfoort

Door een verhuizng moet ik helaas mijn schrijfgroep verlaten. Ik ben op zoek naar mensen tussen 50-70 jaar die eenmaal per maand met elkaar van gedachten willen wisselen over schrijfproces, valkuilen en alles wat erbij komt kijken. Vorm en inhoud spreken we met elkaar af. Ik heb ervaring in het schrijven van columns, kinderverhaaltjes, lange en korte verhalen (fictie). Marianne

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Marianne, Heel toevallig ben ik met hetzelfde bezig. Ik ben ook op zoek naar een schrijfgroep in Amersfoort. Maar die zijn er dus niet (meer.) Ik heb net een cursus Roman Schrijven afgerond en wil nu eindelijk aan mijn roman beginnen. Heb je al meer reacties ontvangen? Wel leuk om zoiets op te starten, niet dan? Ik heb in ieder geval wel belangstelling om mij bij een dergelijke groep aan te sluiten en een keer per maand bij elkaar te komen. Met vriendelijke groeten, Bert Vos.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wilde een oproepje plaatsen voor een schrijfgroep in Amersfoort en ik stuit op de relatief recente berichtjes van jullie. Voor mijn informatie: zijn jullie uberhaupt nog iets gestart in Amersfoort?

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook wel interesse in een schrijfgroep omgeving amersfoort. Woon zelf in Soest, maar dat mag geen bezwaar zijn. Zijn jullie al gestart? Ik hoor graag. Ik heb ervaring met schrijven en een opleiding afgerond. Schrijf momenteel aan een roman. Ik hoor graag van jullie.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Oscar, Ik heb nooit reactie gehad op mijn (ame) berichtje in juni 2013. Dus ook niet gestart. Mijn situatie is op dit moment zo dat als er een groepje bestaat, ik eventueel zou willen aanschuiven, maar zelf iets nieuw opstarten komt mij nu niet zo goed uit. Groet, Anja

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook Interesse om aan te schuiven bij een schrijfgroepje in amersfoort. Zelf schrijf ik gedichten. En af en toe eens een verhaal. Het liojkt mij in iedergeval erg leuk. Groetjes Nupur.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook mij lijkt het erg leuk om hieraan deel te nemen. Is het een idee om gegevens uit te wisselen en een keer bij elkaar te komen om te kijken hoe we dit vorm kunnen geven? Groetjes, Kim