Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijversgroep YA/NA randstad en omgeving (of verder mag ook) :)

Hi allemaal!

Mijn naam is Sophie, ik ben 22 jaar en ben op zoek naar leuke mensen om een schrijfgroepje mee te beginnen. Zelf schrijf ik voornamelijk YA/NA fantasy, maar allerlei genres zijn welkom. Ik woon in Rotterdam, dus misschien is het handig dat je redelijk in de buurt woont. Maar ik vind het persoonlijk niet erg om af een toe een stukje te moeten reizen.

Wat voor soort groep?

Het lijkt mij leuk om een groep te hebben die elkaar helpt de schrijversdroom uit te laten komen. Dat we samen kunnen brainstormen, elkaars manuscripten kunnen lezen en feedbacken, elkaar nieuwe dingen leren over het schrijven, samen schrijf sprints houden. Maar ook het vinden van literaire agenten/uitgeverijen, misschien via social media samen iets doen om bekendheid te vergaren, marketingstrategieën. Echt het hele proces van A tot Z. Elkaar helpen om onze verhalen waar we zo trots op zijn de boekenwinkel in te krijgen. En daarvoor is het natuurlijk ook leuk als we eens in de zoveel tijd in het echt meeten. 

Lijkt dat je wat? Laat dan zeker een berichtje achter :) 

Lid sinds

1 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Sophie,

Je bericht is al wat ouder, maar toch wilde ik kijken of je nog op zoek bent! Zelf schrijf ik fantasy voor jeugd/YA, dus dat sluit wel aan denk ik. Ik woon zelf in Utrecht, we zouden er ook een online schrijfgroep van kunnen maken. Ik hoor graag of je nog interesse hebt!

Groetjes, Marthe

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Sophie, Marthe

Mij lijkt dit ook leuk. (Ik woon trouwens in Delft). 

Laat maar weten of jullie dit nog zien zitten.

 

Groetjes Kim

Lid sinds

1 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

goede middag Sophie

ik ben beginner schrijver en zoek een schrijfgroep. ik woon in Rotterdam Zuid. kan ik nog aansluiten.

groetjes Monique

Lid sinds

2 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Goede middag Sophie

ik woon in Hellevoetsluis. Ik heb een aantal jaar geleden een schrijfcursus gedaan en sinds mijn pensioen (september’22) weer mijn roman opgepakt. De eerste versie is bijna klaar.

kan ik mij aansluiten?

met vriendelijke groet,

Heleen

Lid sinds

8 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi Sophie, wat een leuk idee! Je bericht is wat ouder en mijn reactie is dus 1,5 jaar later. Ben benieuwd of je al een groep hebt gevonden of dat je nog mensen zoekt? Ik woon in Schiedam maar heb zeker interesse!

Groet, Maaike

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha Sophie!

Ook ik ben erg geinteresseerd! Ik (vrouw, 33 jr) schrijf al jaren fantasy verhalen, maar heb nog nooit echt maatjes gehad om erover te praten en elkaar te helpen. Ik hoor graag!

Groetjes,

Mare