Lid sinds

5 maanden 2 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Vlaanderen

Hoi, 

Zijn er schrijvers uit Vlaanderen die het leuk vinden om maandelijks eens samen te komen en samen te schrijven of het schrijfproces te bespreken? Ik ben zelf van regio Gent / regio Vlaamse Ardennen maar vind het niet erg om een beetje te reizen. 

Groetjes,

Jolien

Lid sinds

4 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi,

Ik zie een maandelijkse schrijfbijeenkomst wel zitten. Ik ben van regio Leuven.

Groetjes

Kathleen

Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Is de Vlaamse Ardennen in de regio van Gent? Hmm.  Ik woon in Wallonië maar vermits het daar franstalig is, reis ik graag naar Vlaanderen.  Ging zelf een postje aanmaken met de vraag of er geïnteresseerden zijn om periodiek samen te komen.   We zijn al met drie, waarom wachten?

Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Dan zijn we nu al met 4. Leuk. Ik had verwacht om een mailtje te krijgen telkens er iemand zou reageren, niet dus. Echt ongewoon.

Goed, wat is ongeveer centraal gelegen voor iedereen? Ik woon eigenlijk in de streek van Durbuy. Dus ver in Wallonië eigenlijk. Ik zal wel verder rijden dan jullie, geen probleem.

Dus Anemos uit Antwerpen, ik Wallonië, Joliendp uit regio Gent, Katte uit Leuven. 

Eigenlijk half tussen Gent en Leuven zou ongeveer centraal zijn. Wat denken jullie? Iemand whatsapp?

Communitygroep aanmaken in whatsapp misschien?

Lid sinds

5 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben mss ook wel geïnteresseerd. Afhankelijk wanneer en waar enzo.

Zijn hier al concrete plannen rond? 

Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Lev, neen nog geen plannen. Helaas. Heb het wat vooruit willen laten gaan, maar niet veel reactie. Dus heb ik aan iedereen een privébericht verzonden. Ook aan jou.

Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Aan nieuwe geïnteresseerden. Contacteer mij via mijn emailladres. Omdat we geen automatische email krijgen toegestuurd, weet niemand wanneer er een reactie hier wordt gepost.

Een Whatsapp community is aangemaakt, genaamd Schrijfgroep Vlaanderen.  Contacteer mij hiervoor om toegevoegd te kunnen worden. Klik op mijn naam en je hebt mijn emailadres.

Lid sinds

5 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zie nergens een privébericht. Ook geen inbox ofzo iets. Geen idee of ik iets over het hoofd zie.

En niet persoonlijk maar ik ga ook niet zomaar bij een Whatsapp groepje met vreemden, sorry. Is er geen manier om verder gewoon via het forum te communiceren?

Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Het probleem Lev, is dat niemand een email toekrijgt wanneer er iemand iets heeft gepost. Dus gaat er ook niemand kijken. Kijk naar alle posts op de forum (community) op deze website, Heel weinig actie door dat emailprobleem.

Deze website is op de hoogte gesteld maar heb het gevoel dat er weinig beweging in gaat komen. En dat het probleem al lang bestaat. Vandaar de whatsapp groepje. We zijn met drie momenteel, maar zijn nog niet tezamen gekomen.

*Er is géén INBOX voor ons op deze website. Als je emailadres juist is, krijg je die naar jouw eigen persoonlijke emailadres toegezonden.

  1. Om een privébericht te ontvangen moet je emailadres juist zijn. Klik op je eigen gebruikersnaam, dan op Tab "Bewerken". Is je emailadres juist? Enkel jij kan je emailadres zien.
     
  2. Om een privébericht te verzenden naar iemand, moet je op die zijn gebruikersnaam klikken, dan de Tab "Contact". (Dit werkte alleszins bij mij).

*Overweeg je toch dat whatsapp groepje: Je kan steeds uit het groepje gaan wanneer je maar wilt, jouw connectie/account deactiveren. Om het te activeren, stuur mij een bericht naar mijn emailadres, klik op mijn gebruikersnaam, ik heb het vermeld. Dan stuur ik je een link door. Maar dat is niet op jouw telefoon dan. Anders heb ik een telefoonnr nodig om een sms ernaar toe te zenden.

Hopelijk is nu alles duidelijk. Oorzaak: emailprobleem op deze website.