Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

poeziegroep starten

Hallo dichters,

Ik zou graag een dichtersgroep starten in het midden van het land. Ik woon in de buurt van Gorinchem. In de groep kunnen we elkaars gedichten lezen en horen en feedback geven. Ik dicht een jaar of 4. Afgelopen zomer heb ik een dihcterscursus in Frankrijk gevolgd en het luisteren en lezen van elkaars werk is me heel goed bevallen en heeft me erg geinspireerd.
Wie wil meedoen ?
Pien

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi,

een erg leuk idee!
Het is alleen jammer dat ik te ver weg woon..

Misschien kunnen we iets via internet verzinnen? of..

Groeten,
MS

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, inderdaad een leuk idee. Alleen woon ik ook jammer genoeg niet echt in de buurt. Weliswaar via Internet kan een oplossing zijn óf gewoon ergens precies in het midden, wat voor "ons" (diegene die interesse hebben erin) haalbaar is, om te bereiken. Groet...

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Als antwoord op door Missing_Sock

Hallo MS, Ik heb al heel lang niet meer gekeken op deze website, was te druk met andere dingen. Via internet zouden we gedichten kunnen uitwisselen. Anders is midden in het land een keer afspreken misschien een idee. Er heeft nog iemand gereageerd. Wie weet gaat het lukken. groetjes Pien

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Als antwoord op door Soulwriter

Beste......... Wel toevallig dat ik net vandaag weer eens op deze site kijk na lange tijd. Internet is wellicht de oplossing. Ik weet niet of email adressen uitwisselen zal lukken. Daar moeten we dan iets op verzinnen. Midden in het land eens afspreken lijkt me ook prima. Ik heb er zin in, groetjes Pien

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook ik ben er wel voor in. Zal wel via internet moeten. Ik woon in het uiterste zuiden, dus afstand is het probleem. Laat mij weten wat ik kan doen om te helpen bij de opstart. Groetjes, André