Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 41 Volgende keer het condoom niet vergeten

De avond was geweldig. We hadden onze eerste date op 14 februari. Romantischer kan haast niet. Zelfs toen ze vroeg of ik nog even mee naar boven wilde om een kopje koffie te drinken. Wie ben ik om zo’n uitnodiging af te slaan. We praatten over ditjes en datjes, de koffie maakte snel plaats voor goedkope Aldi wijn. Vijf uur later waren we allebei aangeschoten en exploreerden we elkaars lichaam. Twee ontdekkingsreizigers op zoek naar de verborgen schat. Ze wilde me nog iets vertellen, het leek belangrijk, maar de tocht was zo spannend, dat ik haar woorden negeerde. We gingen een passionele nacht tegemoet. De volgende ochtend schrok ik wakker en realiseerde me dat ik moest werken. Ik trok mijn kleren aan, die door haar slaapkamer lagen verspreid. Ik kuste haar terwijl ze nog sliep. Ze gromde alleen een beetje. Dagen na onze date belde ik haar op maar ik kreeg geen reactie. Een paar dagen daarna kreeg ik nog steeds geen gehoor en besloot terug te gaan naar haar appartement. Van de huisbaas kreeg ik te horen dat ze was vertrokken, zonder een adres achter te laten. Drie weken later begonnen de irritaties. ‘Is het HIV, dokter? Wees eerlijk, ik kan het hebben.’ Hij keek me peinzend aan. ‘Nee, het is geen HIV.’ ‘Pff, gelukkig.’ ‘Ik zou echter niet zo vroeg juichen.’ Zijn stem klonk beangstigend. Hij schoof het overzicht van de test onder mijn neus. ‘We hebben je bloed getest op alle SOA's, maar elk resultaat was negatief. Wat me wel opviel is dat er een verandering is in je DNA. Al heb ik geen enkel idee wat het betekent. Graag wil ik een nieuwe afspraak met je maken om meer tests uit te voeren.’ Angstig stemde ik in. Die avond zat ik thuis op de bank te bibberen, ik had overal jeuk. Het hele gebeuren maakte me wild. Mijn spieren trokken spastisch samen en ik had een overdreven snelle haargroei. Uiteindelijk huilde ik het uit van de pijn. Terwijl ik naar de volle maan staarde wist ik het zeker: God had de Hel in het Paradijs verborgen.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
God had de Hel in het Paradijs verborgen.
Ik vind 'm mooi maar het lijkt me niks voor een tegeltje van Coelho :lol:

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind 'm mooi maar het lijkt me niks voor een tegeltje van Coelho
Krijg nou ***ten! Hij heeft 't nog gezegd ook! :lol:

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vraag mezelf af of er wel een volgende keer komt! :unibrow: Een gewaarschuwd mens..., een fijne Valentijnsdag toegewenst. ;)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi spannend verhaal, Richard. Zo zie je maar: God straft meteen! Vijf uur voorspel is dat niet een beetje lang voor deze potente hp. Ook in Aldi-wijn zit 14%. Moet vlugger kunnen. Dit zie ik jou niet doen. Is meer iets voor die succesvolle tweelingbroer van jou, met zijn Porsche 911. Poeh Een paar puntjes: In de vierde zin 2x 'nog'. De eerste zou ik schrappen. opzoek > op zoek Je toonde geen interesse voor wat ze je wilde vertellen, maar zij kreeg wel volle aandacht. realiseerde > realiseerde me spieren trekken zich samen, niet tezamen. Tezamen kunnen ze wel heel wat werk verzetten.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Richard; DNA dat muteert omdat jij hebt liggen kussen? Waar had ze je gebeten? Goedkope Aldi-wijn vind ik een beetje minder, en dan ook nog eens op Valentijn, moet dat echt? Snelle haargroei, volle maan, janken, ik weet het, ze heeft je in een weerwolf veranderd. Het komt nooit meer goed met je. :) Heerlijk idioot verhaal à la Richard.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Richard; DNA dat muteert omdat jij hebt liggen kussen? Waar had ze je gebeten? Goedkope Aldi-wijn vind ik een beetje minder, en dan ook nog eens op Valentijn, moet dat echt? Snelle haargroei, volle maan, janken, ik weet het, ze heeft je in een weerwolf veranderd. Het komt nooit meer goed met je. :) Heerlijk idioot verhaal à la Richard.
Je moet er wel aanleg voor hebben, anders gebeurt het niet. En als je aanleg hebt, ben je voorbestemd. Daar helpt geen moedertje lief aan.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie voor de eveneens aparte reacties :) @Bart Wat dacht jij dan :P @Marietje, jij ook een fijne valentijn! @Mili, ze hebben meer gedaan dan kussen @Dos, Liebfraumilch doet er lang over :D

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
RichardOtten, Weer heerlijk absurd. :) Kijk nog even naar deze:
Ik trok snel de kleren aan die door haar slaapkamer lagen verspreid

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jouw verhaal heeft mij geïnspireerd om in een andere richting te denken dan de quotes doen vermoeden. Ik hoef het niet te ver te zoeken en kan "gewoon" bij mezelf blijven? Dank je wel.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha! Geweldig... Hoe origineel.. Ik ken geen enkel verhaal waarbij de transformatie van een weerwolf gebeurt via betrekking :) Een geluk dat het geen SOA was hé!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, je hebt mijn opdracht heel goed uitgevoerd. De quote hoefde niet van Paulo Coelho te zijn en geeft veel effect aan het eind. Het verhaal leest als een trein en is goed in balans. Het plot is mooi rond een oerangst voor ziekte rond de liefde geschreven. En het was nog wel zo'n lieve jongen die terugbelt...

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie voor de fijne reacties @Lilith, kan best dat er een verhaal bestaat met dit gegevens, ik heb het ook nog niet gevonden. @Odile Het is inderdaad een aardige jongen :). Ik begreep dat je een soortgelijke wijsheid kon bedenken, maar vond de quote die ik gebruikt had zo dermate interessant, dat ik daar het verhaal om heen heb gebouwd.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vond het ook een heerlijk stuk. Ik vermoed dat hij uren in de tuin bezig is geweest en allergisch is voor de een of andere plant. Maar ik lees dat verdere onderzoeken volgen. Laat je het ons weten wat de uitslag is? Ik ben reuze benieuwd.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, Ik heb genoten van je verhaal maar één ding is zeker: ik blijf bij Johanna uit de buurt! :lol: :lol: :lol:

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Leonardo, dank je voor je reactie. Leuk om te horen dat je van bepaalde absurditeit wel kan genieten :) @Tja, Hij voelt dat de uitslag wel een "staartje" krijgt... @W. Dat zou ik ook maar doen, een konijn in wolfskleren?? :D @Maddbrug, Dank je. Otten Speciaal, een nieuw sub thema wellicht :)