Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Het beest

Sorry dat ik een paar meer woorden heb gebruikt dan er gevraagd werd. Mijn slechtheid wil ik graag uitgebreid vertellen. Berend het beest noemen ze me in Beesd. Daar ben ik best trots op, want dat betekent dat iedereen bang voor me is. Ik ben er dol op om jongens in elkaar te slaan en meisjes te verkrachten. Nog nooit heeft iemand het lef gehad om mij aan te klagen. Doodsbenauwd voor mijn volgende actie. Ook ben ik dol op motorrijden. Als een gek scheur ik door de straten. Vaak doe ik alsof ik recht op iemand af rijd. Als een standbeeld blijft die persoon dan staan. Op het laatste moment draai ik om hem heen en lach me slap. Er is niets zo heerlijk als mensen de stuipen op het lijf te jagen. Op het moment dat ik het plaatselijke café binnenstap, verstommen de gesprekken. Als ik op een kruk bij de bar ga zitten, willen de zuipers weggaan. De man die het dichtst bij me zit, sjor ik aan zijn shirt naar me toe en zeg: ‘Als je weggaat, dan kun je deze avond niet navertellen. Daarom raad ik je aan om te blijven zitten en voor mij ook een biertje te bestellen.’ Hij doet wat ik hem opdraag. Terwijl we van ons biertje genieten, zeg ik: ‘Vind jij de onthoofdingen van de IS ook zo spectaculair?’ ‘Nee. Dat zijn afschuwelijke mensen. Ze verdienen allemaal de kogel.’ ‘Nou, nou, jij durft wel wat te beweren. Bestel nog maar een pilsje. Ik moet even pissen.’ Als ik terug ben is de lafaard verdwenen. Ik kijk de kroeg rond en zie een knap meisje. Een paar tellen later sta ik voor haar en vraag of ze even met me naar buiten wil. Ze weigert. Ik trek haar aan haar armen omhoog en sleur haar naar de tuin achter het café. Met een judotechniek vloer ik haar en laat me gelijk op haar vallen. Hoewel ze tegenspartelt, kan ik haar ontdoen van haar rok en slip. De schoenen laat ik zitten. Ze schreeuwt om hulp. Ik lach haar uit. ‘Niemand durft je te helpen.’ ‘Hé, waar ben jij mee bezig?’ hoor ik een mannenstem vragen. Hij komt dichterbij. ‘Sodemieter op, klootzak. Dit is mijn zaak.’ ‘Ik dacht het niet.’ Met geweld trekt hij me van het meisje af. Woest sta ik op en sla hem bewusteloos. Ik weet zeker dat hij geen aangifte doet. Ook zal het meisje geen aangifte doen. Ik ga niet weer naar het café, maar stap op mijn motor. Als ik een zebrapad nader, stop ik niet. Mijn gedachten zijn bij andere dingen. Plotseling glijdt de motor onder me vandaan en ik beland een eindje verder hard op de grond. Moeizaam krabbel ik overeind en hoor overal gegil. Op het zebrapad staat het vol mensen. Ik krijg de schrik van mijn leven als ik een meisje van een jaar of vier zie van wie het gezicht geen gezicht meer is. Verschrikkelijk. Wat heeft me in godsnaam bezield om niet uit te kijken? Ik laat mijn motor liggen en loop vol schuldgevoel naar huis. Nooit zal ik iemand weer iets aandoen.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja ... Ik weet niet of ik daar wel op durf te wedden. Wat bezielt dit soort om opeens last te krijgen van schuldgevoelens? Nou ja, dat schuldgevoel snap ik misschien nog wel, zelfs de grootste schoften kunnen iets hebben dat op gevoel lijkt. Maar of hij niemand ooit weer iets aan zal doen? Voor mij had je nog wel een poosje door mogen gaan, ik weet zeker dat je me dan psychologisch op dit abrupte einde had voorbereid. Het leest als een trein! Geweldig geschreven Tja!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dankjewel, Elyse, eerlijk gezegd was mijn verhaaltje nog een stuk langer. Schrappen is voor mij vaak een probleem.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het verhaal loopt goed, alleen is jouw hp zo wreed dat hij dat meisje van vier zonder spijt had kunnen laten liggen. Volgens mij is er iets heftigers nodig om hem tot inkeer te brengen.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De extra aantal woorden zijn je vergeven, hoewel ze mi niet nodig waren om jouw slechtheid duidelijk te maken. ;) Vreemd dat niemand deze ongevoelige bruut durft aan te pakken. Toen er eindelijk iemand op durfde te treden tegen hem tijdens de verkrachting dacht ik: Eindelijk! Maar helaas... Dus eerlijk gezegd valt het plot me tegen. Daarnaast vraag ik me ook af of het ooit goed komt met hem.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het verhaal is nog lang niet afgelopen. Ik zal me in het vervolg korter slechter opstellen, Marietje.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het verhaal is nog lang niet afgelopen. Ik zal me in het vervolg korter slechter opstellen, Marietje.
Ik weet hoe slecht je kan zijn, ook in het kort. Dat zit wel goed! :nod:

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tja, De titel liegt niet! Dit is een verhaal bij de beesten af. Je HP is wel heel erg gewetenloos en slecht, en zulke figuren bestaan waarschijnlijk wel. Een verhaal is niet slecht geschreven omdat de HP slecht is natuurlijk, trouwens het was precies de opdracht om een in-slecht personage neer te zetten en daar ben je zeker in geslaagd. Wat ik wel een beetje onwaarschijnlijk vind is dat iedereen hem blijkbaar lange tijd zijn gang laat gaan. Vaak zijn toeschouwers van geweld inderdaad vrij apathisch en komt niemand meteen tussenbeide. Vooral psychologische terreur en pesten wordt vaak lang over het hoofd gezien, maar bruut geweld dat aanhoudt vraagt om een reactie. De trigger om de leefwereld van dergelijke bruut om te draaien is hier toch een beetje te zwak, al begrijp ik ook dat door de beperkte ruimte, wel meer verhalen hieronder dreigen te gaan lijden.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je schreef: Terwijl we van ons biertje genieten. Dat maakt wat mij betreft het verhaal :). Twee mogelijkheden. Of Hp zegt dat heel cynisch. Of HP heeft daadwerkelijk het gevoel dat hij gezellig een biertje zit te drinken. De laatste optie maakt het wat mij betreft nog grappiger. Verder is Hp gewoon een soort van oermens met moderne middelen. Gelukkig komt het nu allemaal goed met hem :)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, leuk die b's aan het begin van je verhaal. Bekt lekker. De beschrijving van een bestiale bruut beklijft je.:)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben niet gelukkig dat het goed komt met hem, (JohannaB)kom nou, zo'n figuur kent geen spijt. En als hij dat zou beweren is hij niet te vertrouwen. Hoe is de man zo geworden, denk ik. Hoewel je het prima hebt geschreven Tja, vind ik het vreselijk om te lezen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben niet gelukkig dat het goed komt met hem, (JohannaB)kom nou, zo'n figuur kent geen spijt. En als hij dat zou beweren is hij niet te vertrouwen. Hoe is de man zo geworden, denk ik. Hoewel je het prima hebt geschreven Tja, vind ik het vreselijk om te lezen.
Dat was sarcastisch. Kwam niet helemaal over misschien.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi gegeven, alleen de inkeer komt erg abrupt en is erg ernstig in vergelijking met de toon van de rest van je verhaaltje. Maar zoals ik net al las heb je geschrapt, daar kan het heel goed van komen. Jouw slechterik is in elk geval wel een echte slechterik!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Voor mij ook niet. Je begrijpt dat er nog heel wat achteraan komt. Natuurlijk is het vreselijk om te lezen. Om te schrijven niet. We hebben gewoon coaches met een slechte inborst. :D

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Na het lezen van de opdracht dacht ik een verhaal te vertellen dat veel op jouw verhaal lijkt, maar ik durfde het beest in mij niet los te laten! Moedig van jou om het wel te doen! :mad:

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Echt een beest van een kerel! Misschien is slot toch te verklaren: sommige beesten hebben uiteindelijk een klein hartje. Goed neergezet, met hartstocht geschreven, @Tsja Je moet maar durven ...:-)