Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opdracht #45- L.O.L.

L.O.L. Hoeken trekken opzij Een buiging ontstaat, deze verbreedt waardoor tanden ontbloten Ogen versmallen Gegrinnik mengt zich De stem versterkt Het hoofd gooit in de nek De buik schudt Naar adem wordt gesnakt Tranen rollen over de wangen Nooitgenoeg!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet bewust. Had een ongeconcentreerde en drukke week :). Maar dit is geweldig!
Teveel cola light gekeken? ;) Dank je wel! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, een rijmrupsje! Origineel! En knap gedaan!
Inderdaad zit er een opvolgende beweging in waardoor men verder in het lach proces komt! Leuk woord, een rijmrupsje! :) Dank je wel!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vooral de eerste alinea vond ik erg sterk.
Dat ben ik met je eens! Maar ik krijg de tweede niet sterker. Komt vanzelf na (nog) vaker lezen! Bedankt! :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, last van nachtelijke lachsalvo's? Of heb je misschien voor het eerst een joint gerookt? ;) (dit gebeurde mij eens, twee trekjes en ik heb uren zitten giebelen) Heb misschien nog een leuke ter aanvulling van de 1e alinea: En tandvlees kraait Blijf vooral lachen!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Je hebt de (slappe) lach mooi gevangen. Originele en poetische bijdrage!
Gevangen en in poëzie ondergebracht! ;) Dank je wel! :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, last van nachtelijke lachsalvo's? Of heb je misschien voor het eerst een joint gerookt? ;) (dit gebeurde mij eens, twee trekjes en ik heb uren zitten giebelen) Heb misschien nog een leuke ter aanvulling van de 1e alinea: En tandvlees kraait Blijf vooral lachen!
Ik kan het lachen zonder hulpmiddelen beter vinden! ;) Tandvlees dat kraait? :eek: Dat beeld moet je me eens uitleggen. :? Ogen kraaien, dat dan weer wel. Dank je wel! :D

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig en zo herkenbaar. Soms kom je er niet meer uit gewoon.
Heerlijk toch? :nod: En die buikpijn als zoete herinnering! :) Bedankt!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
een heerlijk positieve nooitgenoeg al raakt het mij als gedicht niet, sommige zinnen/ beelden zijn mij te vreemd, met het idee heb je me toch aan het lachen gemaakt :nod:

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Originele gedaan. Ik struikel over de zin: Het hoofd gooit in de nek. Het hoofd is het onderwerp van het gooien het gooit zelf niet. Misschien kan je hiervan maken 'het hoofd landt in de nek'. In de laatste zin zou je 'de' weg kunnen laten. Zomaar wat suggesties.

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
heel origineel gevonden en mooi beschreven. Ik heb het wel een paar keer moeten lezen eer ik door had dat het niet over een vlinder ging. Laughing out loud :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
een heerlijk positieve nooitgenoeg al raakt het mij als gedicht niet, sommige zinnen/ beelden zijn mij te vreemd, met het idee heb je me toch aan het lachen gemaakt :nod:
Welke beelden zijn je te vreemd? Fijn dat ik je aan het lachen hebt gemaakt! Bedankt! :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Originele gedaan. Ik struikel over de zin: Het hoofd gooit in de nek. Het hoofd is het onderwerp van het gooien het gooit zelf niet. Misschien kan je hiervan maken 'het hoofd landt in de nek'. In de laatste zin zou je 'de' weg kunnen laten. Zomaar wat suggesties.
Dank je wel voor het meedenken! :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, kraaien van plezier bedoel ik. :)
:lol: Daar had ik niet aan gedacht! Ik zat met kraaienpootjes in mijn hoofd. ;)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
heel origineel gevonden en mooi beschreven. Ik heb het wel een paar keer moeten lezen eer ik door had dat het niet over een vlinder ging. Laughing out loud :)
Bedankt voor je reactie! :) Het is ook de bedoeling dat de lezer het niet meteen begrijpt. Hoewel de titel wel veel verklapt of juist verklaard! :nod:

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
het meest storend vind ik het gooiende hoofd, maar ook de buiging in de eerste alinea werkt voor mij niet; een boog misschien ...? een buiging gaat volgens mij naar beneden, een lach omhoog ik geloof dat ik omdat ik probeerde me de buiging voor te stellen, en hem na te doen, wat steeds maar niet lukte, niet in het gedicht kwam; ik bleef maar hangen in mijn hoofd op de vraag wat jij nou bedoelde en hoe dat er uit zag en dan is de stem ook wat vreemd, want die gebruik ik ook niet bij het lachen, eigenlijk

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een lachbui is me dat! Ik sla mijn hoofd niet gauw achteruit, maar dat naar adem happen dat is me welbekend :) Leuke invulling.