Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#46 gedaantewisseling

Wekenlijkse opdracht #46 gedaantewisseling

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is nog eens van de nood een deugd maken! Goed geschreven. Klein foutje onderaan: beantwoorden. 'om hem en zijn perk te bewonderen' vind ik niet zo mooi klinken. Misschien veranderen in: 'om zijn perk te bewonderen'.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien dé oplossing voor mensen die geen tuintje hebben en er wel eentje willen. Gelukkig is hij blij met de transformatie.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag schrijvenmaar, Mooi en origineel verhaal. De man weet niet wat hem overkomt, laat staan waarom, maar maakt er gemoedelijk het beste van: een opgewekte fatalist. Leuke stijl, die m.i. ook naar oudere vertellingen neigt. (Volgens mij in een flow geschreven en geplaatst. Er zitten wat slordigheden in. )

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo schrijvenmaar, Leuk verhaal. Wat mij opvalt is dat je voor dit verhaal een soort formeel taalgebruik hanteert wat zorgt voor een duidelijke stijl. Die houd je goed vol tot het einde. Het wordt volgens mij ook bewust met een soort beschouwende afstandelijkheid verteld. Mooi gedaan vind ik.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi brokje fantasie-literatuur, schrijvenmaar. Zorgvuldig geformuleerd ook. Het kan iemand zo maar overkomen. Het zal waarschijnlijk iemand betreffen die nog hecht met de aarde verbonden is. Zo iemand hoeft maar tegen een zaadje aan te lopen en het blijft plakken... en groeien. Daar helpt geen lievemoederen aan. Wat zou zo'n man moeten eten en drinken, vraag ik me af? Zou er pokon en kunstmest in zijn dieet zitten? Zou hij voor het snoeien naar de kapper moeten? Enkele slordigheden: ten toon spreidde >> tentoonspreidde verspreide zich >>verspreidde zich zich zich >> die zich

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zitten wat slordigheden in. )
:o de kinderen moesten om 12:00 worden opgehaald ... (ik hoop morgen nog een uurtje computertijd los te peuteren om ze netjes te. vervangen)

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zitten wat slordigheden in. )
:o de kinderen moesten om 12:00 worden opgehaald ...
Misschien 's ochtends even de prioriteiten met ze doornemen, een boekje meegeven en dan om half twee opgewekt en zonder schuldgevoel vrolijk toeterend (of bellend op de bakfiets) komen opdagen? 8) (Stichting Woodpecker. Ook voor vrijblijvend pedagogisch advies)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
HP wordt langzamerhand een siertuin. Dat lijkt me nu eens echt balen. En dan dat grasveld dat boven zijn broekband uit begint te groeien. Dat vergt veel onderhoud. Een hovenier is doorgaans ook niet heel goedkoop. Die man heeft duidelijk niet de dag van zijn leven. Een gek verhaal, dat is het. Ik moest er om lachen.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Overdonderd door de vele vragen wist hij er eerst geen te beantwooden, maar in de loop der jaren zou hij zijn verhaal vormen en in de schaduw van zijn eigen takken vertellen aan diegenen zich zich graag bleven verwonderen.
Mooie afsluiting!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een mooi verhaal, het heeft iets rustigst. Ik ben vooral bij met jou verhaal omdat dit de eerste van mens naar boom transformatie is die rustig, geleidelijk en zonder pijn ging. Gewoon, omdat het zo hoort te zijn. Mooi :thumbsup:.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat die man het zo gelaten over zich heen laat komen. Als ik in een tuin ga veranderen zal ik aan jouw verhaal denken en niet meteen gaan gillen. Maar Ik wil geen tuinman die overal begint te schoffelen :)