Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 47 Waarschuwing

From: Joachim von Leederhol Sent: Wednesday, March 25, 2015 12.29 To: Josephy de Carvalho Subject: Warning Lieve Josy, Als je dit leest zit ik veilig ondergedoken, enkele duizenden kilometers bij je vandaan en de eerst volgende jaren zal ik niet terugkomen naar Nederland. Ik schrijf je dit om te voorkomen dat je in een poel met klaar water gaat roeren en je de rottende en stinkende modderlaag van de bodem naar de oppervlakte woelt. Daar ben ik niet bij gebaat en jij zeker niet. Ik ben niet de lieve, knappe jongen die zich met vele attenties en complimenten aan je heeft opgedrongen. Ik studeer geen rechten, heb zelfs nooit een universiteit van binnen gezien. Wel heb ik heel wat rechtszaken als toeschouwer bezocht en heb me daar het juridisch jargon van ingewijden eigen gemaakt, zoals je in onze geanimeerde gesprekken hebt gemerkt. Ook ben ik geen nakomeling van gefortuneerde Duitse landadel, maar heet ik gewoon Willem Brax. Mijn moeder is altijd ongehuwd gebleven en een paar jaar geleden overleden. Mijn vader -schrik niet- is Willem Holleeder, die nu weer prominent in het nieuws is. De laatste jaren heb ik veel met hem samengewerkt: orde op lopende zaken gesteld en de vele miljoenen die hem toekomen veilig gesteld. Hij heeft mij tot zijn enige en bloedeigen erfgenaam benoemd. Ik heb hem getoond dat ik dat waardig ben en hij zegt dat hij trots op mij is. Zijn brein is mijn brein. Ik moet je dus dringend verzoeken, lieve Josy, mij totaal te vergeten, deze e-mail zo snel mogelijk te deleten en er zeker geen kopie van te maken. Mijn moeder was een teringhoer en zoals mijn vader zei, ook een kankerwijf omdat ze hem verlinkt heeft. Daarom hebben wij euthanasie op haar moeten plegen. En daarom moet jij zeker geen kankerwijf worden. Ik kan het niet helpen dat je door contact met mij al in de gevarenzone zit. Ik heb daarom mijn gabbers opdracht gegeven je te beschermen zolang je alle informatie over m