Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 51 Ultiem geluksgevoel

Er zijn zoveel plekken waar ik nu met jou wil zijn. Zo zou ik je, mijn liefje, heel graag gaan verrassen met een fijne zeiltocht op de Loosdrechtse plassen Maar hier in onze tuin is het ook wel heel erg fijn. Met de geur van het zojuist door mij gemaaide gras, die fraaie bloemenpracht en de rozen in de knop, met een drankje in een glas, of koffie in een kop, hoef ik heus niet zo nodig naar die Loosdrechtse plas. We kunnen ook gaan fietsen naar een pannenkoekenhuis. Gezellig wat gaan eten met een heerlijk fluitje bier. Maar eerlijk gezegd, blijf ik eigenlijk liever hier. Op ons eigen terras voel ik me het meeste thuis. Dan geniet ik van het zonnetje in mijn luie stoel. Laten we afspreken om vandaag even niets te doen, dan kies jij morgen wat jij wil, en geef ik je een zoen, want ik heb nu echt een ultiem, vet geluksgevoel.

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je roept een gevoel van tevredenheid op. Gewoon genieten van het huidige moment en dat kan in je eigen tuin net zo goed. Even alles loslaten en niets moeten. Mooi!

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Lekker. De geur van gemaaid gras, inderdaad, net als hooi en net gestreken wasgoed. Het moment dat je beseft dat je niks wilt of hoeft. Lekker.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen bedankt voor de mooie reacties. Het is dezer dagen inderdaad niet zo moeilijk om te genieten in je eigen tuin (als je die hebt, natuurlijk).

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Blavayski. Een geluksvogel ben ik zeker. @ Marcker. Als je mijn adres weet te vinden, heb ik een biertje klaarstaan, op voorwaarde dat je de zon meeneemt.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik krijg een herinnering aan Wim Sonneveld. :thumbsup: Een mooie plek lekker dichtbij. Als iedereen zich dit zou realiseren zouden veel meer mensen gelukkig zijn. Graag gelezen! :)