Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #55 / Haiku

Het raast en dondert diagonaal gelezen nieuws verweesde vragen Reiger balanceert leven spiegelt rimpelloos bevroren angsten Strepen van condens door het open raam gezien klinkt zacht een echo Machiavelli schreef- ik metsel stalen muren gevoegde stenen Kleurenblind genot grijze wolk overdrijvend de smaak van regen

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Woodpecker, ik heb geen verstand van Haiku's, maar ik vind dit prachtig en ga het nog minstens tien keer overlezen. En bewaren. Alles klopt zo mooi...

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag elysevdr, Dank je. Ik heb er ook geen verstand van, Ik ben ook een ongeduldig type. Ik kan iets niet 24 uur laten liggen. Dank voor het lezen en het voornemen tot herlezen. Dat maakt mijn vermoeiende dag weer goed :)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag janp, Dank je. Ik schreef ze na een klote werkdag met een biertje. Misschien dat het er dan allemaal uitkomt, wat je op zo'n dag niet kwijt kunt :? (Machiavelli blijft me boeien)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag pim, Dank je. Ik weet het niet. Ik hou het inderdaad wel graag kort. Iemand heeft me ooit gezegd, maar dat ging over werk, dat je je moet richten op de kern. Misschien geldt dat ook voor schrijven.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Absoluut mee eens Woodpecker. Alleen dat wat nodig is voor je verhaal schrijf je op. De rest is ballast Althans dat vind ik

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag pim, Ik heb er geen definities of regels voor. De kern van schrijven is dat je een verhaal wil vertellen, dat je denkt dat je een verhaal te vertellen hebt. De vraag of je dat ook kunt, of ik dat kan, daar oordelen anderen over. Net als in de steentijd bij het kampvuur en tegenwoordig onder de rookpauze :)

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker