Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 146 Achter het raam

Vogels fluiten Junkies spuiten Naast de Kliko Somalische piraten Stelen sigaretten Hond met diarree Auto raast voorbij Nee Buiten Niets voor mij

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Richard, ik kan nu eens reageren omdat ik het begrijp! Plastisch beschreven de buitenwereld, hoewel ik me afvraag hoe het dan binnen is. :D

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Richard, wonen wij soms bij elkaar in de buurt ? Jaren mijn uitzicht in Heerlen geweest, Somaliërs waren toen nog Antillianen maar dat is slechts een detail ;). Je bebt me weer aan het lachen gekregen :)

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste RichardOtten, Ik vind het mooi dat je vanachter je raam de wereld beschrijft. Origineel! Je schrijft filmisch, daardoor trek je de lezer in het gedicht. Door de junkies achter de vogels te zetten, maak je een tegenstelling die goed werkt. Je zou erover na kunnen denken om de lezer nogmaals op het verkeerde been te zetten, door bijvoorbeeld met net zo'n positieve zin te eindigen als de zin waarmee je begint. Dan is het gedicht helemaal rond. Groet! Greetje Kruidhof

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, ... deze is ook door mij te snappen. Een bijzonder leuk idee om eens van binnen naar buiten (de natuur) te kijken.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili, binnen is het zalig :D @Nancy, hmm, ken het uitzicht maar al te goed ;) @Poëzie coach, bedankt voor het fijne commentaar. Filmisch schrijven bevalt me wel @Dank je Riny, voor een beter uitzicht moet ik toch maar een hutje in de hei gaan zoeken :D

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, als je niet van buiten houdt, zal ik je over een paar weken ook wel niet tegenkomen bij de kersenboer. Schrijvelaar is nooit in Limburg geweest. Limburg staat voljaars in bloei.