Lid sinds

5 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#211 potje gekookt

Nou, Ik weet het heus wel wat jullie van mij denken! Wat jullie van ons denken! ‘AH daar zijn die potten weer zene’ alstublieft hé mannekes! Kunnen jullie echt niets beter bedenken, Je bent niet eens juist! Er zijn meer varianten, ik zeg het zo omdat dit zowat in jullie categorie van niveau ligt. Want jullie homofobie geeft jullie zo'n kronkels dat jullie denken dat iedereen met een fucking regenboogbandje een pot is ofzo. Je hebt wel wat meer hoor! Je hebt potten,pannen! Je hebt ook glazen en borden in een keuken hoor! Ik moet zeggen ik heb een mooie keuken! Kom maar eens langs,ik zal een lekker potje voor je koken. Trouwens homofoob wat voor een woord is dat? Je kunt geen angst hebben voor holebi’s. Please homofoben zijn gewoon eikels! Jullie hebben geen harten! laat ons zijn wie we willen zijn! Ik kook graag een potje en eet graag uit een potje! Nou sorry hoor dat jij perse met mes en vork wilt eten! Je hebt hier toch ook saaie mensen zene! Allee doei, kga naar Sara ze heeft een potje voor me gekookt.

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja,ja...gooi maar in mijn pet. Snap er helemaal niets van, maar trek het je niet aan. Heb wel begrepen dat je een keukenprins(es) bent.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik begrijp het ook niet goed, transgenderproblematiek en de echte keukenpotten en -pannen? Schrijftechnisch:Als het denkregels zijn hoef je geen aanhalingstekens te zetten, dat lijkt hier zo. Als het gesproken taal is wel: bijv.: Nou, Ik weet het heus wel wat jullie van mij denken! Wordt dan 'Nou. Ik weet het heus wel wat jullie van mij denken!' Dit laat ik graag aan jou over hoe het zit. Fijne avond.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap het associatieve grapje wel. Maar ik vind het ook niet echt leuk. 'Jullie hebben geen harten' klopt ook niet, althans niet binnen deze tekst. Dat blijkt nergens uit. Het beste in de tekst is het volgende: Ik kook graag een potje en eet graag uit een potje! Nou sorry hoor dat jij perse met mes en vork wilt eten! Je hebt hier toch ook saaie mensen

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Imani, … het is een beetje ingewikkeld. Je hebt er echt een potje van gemaakt, of was dat misschien je bedoeling? Je hebt in ieder geval wel werk van de opdracht gemaakt.

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Imani dit is ook een ergernis van mij. Mijn fanatieke opkomen voor hlbt's heeft alles te maken met mijn eigen drang naar vrijheid en autonomie en die gun ik iedereen. Dit onderwerp verdient daarom naar mijn smaak een betere uitwerking. Wat ik hier lees helt naar een scheldkanonnade, dan lees ik boosheid die nog losgelaten moet worden. Satire vraagt juist om vileine prikjes en humor. Ja natuurlijk zijn ze dom, maar je amuseert de lezer meer door zinnen als: "Kom mannen, kom eens dichterbij. Ik schat u hoog in dus ik ga u een groot geheim vertellen..." etc. En dan sabel je ze neer met humor.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De ergernis is duidelijk, nu het verhaal nog. Excuseer mijn botheid, ik ben moe van een lange dag. Satire is een verhaal, waarin het absurde en de dwaasheid van de mensen wordt getoond. Laat aan ons in een verhaal zien wat er nu zo verschrikkelijk is aan homofoben. Schrijf bijvoorbeeld een verhaal over een homofoob die zelfs geen homo's durft aan te raken, die iedere keer zijn handen moet wassen als hij met een homo de handen heeft geschud. Graag gelezen!