Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Terug van weggeweest - magnolia

Sommige van jullie kennen mij vast nog wel. Ben een lange tijd niet geweest maar ben er weer helemaal. Mijn leven is nog al veranderd sinds mijn laatste bezoek want ik ben de trotse mama van een prachtige dochter geworden. Voor de andere. Mijn nick is Magnolia 25 jaar en woon in Haarlem. Ben gaan schrijven omdat het me leuk leek. Nu al een stukje opweg met twee boeken. Vragen stel ze gerust

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Magnolia, welkom terug. Gefeliciteerd met je dochter en veel succes met het schrijven!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik sluit mij helemaal bij Sjee aan. Kan mij voorstellen dat je even niet hier hoefde te zijn. En daarom Welkom terug en Gefeliciteerd. Ben nu wel nieuwschierig wat voor boeken je aan het schrijven bent :)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel. Heb mijzelf even de tijd niet gegeven om te schrijven. Nu het allemaal iets rustiger is kan ik de draad weer oppakken. Ben nog niet zo heel ver met de een ( bijna 7500 woorden ) Komt goed. Ben een echt vrouwen boek aan het schrijven een zogemaande chick lit al wil ik die mode naam er niet aan geven

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Weklom back en gefeliciteerd met je meisje. :D Miijn digitale hand voor jou! Alles goed met je meisje? Hoe oud is ze nu en met jou ook alles ok? Goed hersteld na de bevalling? :) xas

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat lief allemaal Mijn dochtertje is 6-6 geboren. Dus ruim 4 maanden. Gelukkig goed hersteld. Heeft even geduurt ondanks een makkelijke bevalling een chaos daarna ivm niet samentrekkende baarmoeder dus veeeeeeeeeeel bloed verloren. Maar het gaat goed met ons. Ben lekker thuis bij haar. De tijden dat ik niet het haar of het huishouden bezig ben gebruik ik om te schrijven

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Magnolia, Van harte met de kleine Hummel, dat ze maar mag uitgroeien tot een mooie sterke vrouw.(net als de moeder) En welkom natuurlijk. W.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Magnolia, welkom terug! En van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Dat jullie samen mooie tijden mogen beleven..

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug Magnolia. Gelukkig kun je schrijven weer oppakken waar je gebleven bent, niet? Ik sluit me aan bij je wat betreft de naam 'Chicklit', komt denigrerend over, sorry dat ik het zeg. Veel plezier hier en nogmaals welkom terug. Groetjesss

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug Magnolia. Veel geluk met je dochter en met je schrijven. Ik hoop dat je daar nog genoeg gelegenheid toe hebt! Gelukkig slapen baby's nog vrij veel!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallootjes, Hier is ik weer. Na een drukke tijd en een bevalling ben ik weer klaar om te gaan schrijven. Mijn stukken uit het archief getrokken en we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ervoor. heb ook een nieuwe hyves waar jullie allemaal welkom zijn. www.zenzay.hyves.nl Veel liefs Magnolia