Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

voorstellen - youris

mijn naam is youri schneider, ik ben 16 jaar, woon in zoetermeer en ben momenteel bezig met een boek schrijven. mijn hobby´s zijn: Lezen, schrijven, computeren en gamen. Zoals ik al in mijn vragen heb laten blijken heb ik nog een beetje moeitje met sommige dingen wat betreft schrijven.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Youris. Zit je nog op school? Gezien je aantal topic ben je al fink aan het researchen over alles wat met schrijven te maken heeft. Veel succes met je boek!xsg

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste sollers, Ik en Eigen vonden het verstandig om een nieuwe start te maken op sol, vandaar dat ik me opnieuw voorstel. Mijn naam is Youri Schneider. Ik ben 16 jaar oud. Ik doe nu de opleiding mavo in Zoetermeer. Ik zit in mijn examenjaar en na de mavo ga ik de opleiding ICT applicatieontwikkelaar volgen. Mijn hobby´s zijn: lezen, gamen, computeren en natuurlijk schrijven. Ik ben met schrijven begonnen toen ik 14/15 jaar oud was, maar pas nu op mijn 16de ben ik bezig met een verhaal waar ik echt tevreden mee ben. Wat jullie even moeten weten: Ik heb ADHD en ODD (snel kwaad worden). Ik werd gepest op school (tot 2 weken geleden). Ik heb een beetje een wankele zelfvertrouwen. Ik hoop dat jullie me nu meer zullen begrijpen, want ik kom graag op sol. Groetjes, Youris.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed idee van jou en eigen :thumbsup: Een eerste kennismaking is vaak niet genoeg om iemand te leren kennen, dus heet ik je gewoon opnieuw WELKOM!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Youris Je tweede voorstelberichtje ziet er stukken beter uit. Gun jezelf de tijd om al je berichtjes zo te typen :thumbsup: . Alleszins welkom hier. Je kan op dit forum enorm veel leren (maar dat had je vast al door). Neem zeker ook de tijd om de oude topics door te spitten, daar zijn nog veel pareltjes aan info te vinden. Groetjesssssssss

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nogmaals welkom, Youris. Ik weet niet zo heel veel van adhd af, maar kan me voorstellen dat je snel afgeleid bent als je oude topics leest en dat je snel antwoorden wilt. Toch is het misschien handig om dan misschien tussendoor af en toe even te sollen en te kijken wat hier allemaal al is. Veel plezier!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Youris, Fijn dat je iets over jezelf schrijft. En dat je ODD hebt, daar heb ik niets van gemerkt in je berichtjes. ;) Veel schrijfplezier!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die Youris, Zal ik je eens wat opbiechten? Ja, toe vertel.. Er zijn meer mensen hier die wel eens ergens moeite mee hebben. Dus zit je op de goede plek. Iedereen helpt elkaar. Van harte welkom dus.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Youris, op deze site zul je veel leren. Alles heeft gewoon tijd nodig. Ook het ontwikkelen van een bepaalde schrijfstijl. Je zult zien dat het iedere keer weer beter gaat.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Youris, Mijn oog viel op je onderschrift. Is de voor jou een voorwaarde om mensen te respecteren zoals ze zijn, dat ze jou respecteren zoals je bent? Het is maar even een hersenspinsel en ik bedoel zeker geen kwaad. Ik probeer je even aan het denken te zetten. Groetjes Irene ps. Ik vind dat je goed bezig bent!

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Youris, Mijn oog viel op je onderschrift. Is de voor jou een voorwaarde om mensen te respecteren zoals ze zijn, dat ze jou respecteren zoals je bent? Het is maar even een hersenspinsel en ik bedoel zeker geen kwaad. Ik probeer je even aan het denken te zetten. Groetjes Irene ps. Ik vind dat je goed bezig bent!
Nee hoor, ik heb het zo neergezet omdat ik het iets vond wat even nodig is. Ik bedoel hier ook verder niks mee. gr youri ps: dank je voor je compliment