Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

En wie ben jij, behalve dat je Julian heet? - Segia

Goed, ik geef het maar meteen toe. Ik had dit forum compleet over het hoofd gezien. By populair demand - want hé, toch mooi twee mensen - stel ik me graag even voor. De naam is Julian, afkomstig uit het Gelderse Culemborg. Ik zit momenteel in de 6e van het Tweetalig VWO en huppel maar liefst 17 jaar lang op deze overwegend mooie wereld rond. Ik heb vrij brede (lees: standaard-)interesses; ik hou van muziek, films, games, fotografie, voetbal, videobewerking en uiteraard schrijven. Ik heb in het verleden twee van die hobbies gecombineerd door te schrijven voor een gamesite, en momenteel richt ik me op het schrijven van een verhaal genaamd Dav Iven. Vragen of opmerkingen? Stel ze gerust, en hopelijk kom ik jullie hier nog vaak genoeg tegen! Groeten, Segia

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Culemborg is gezegend met maar liefst twee middelbare scholen, die beide VWO (alsook tweetalig VWO en gymnasium) aanbieden.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, dank je. Ik ken namelijk nog iemand die in Culemborg op het VWO zit, maar die hoef je dus niet persé te kennen :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, maar als diegene op dezelfde school zit (O.R.S. Lek & Linge) dan is de kans best groot, want ik zit op een aparte locatie voor de bovenbouw van het VWO. Wat is zijn/haar naam?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken wel een Janneke inderdaad, die is geloof ik naar het havo. Begint haar achternaam met "blo" (om haar volledige naam maar niet te gebruiken)? Daar zat ik mee in de brugklas, in de goede oude tijd dat alle niveau's nog op hetzelfde gebouw zaten. ;-) Edit: Ik bedenk me net, ik ken ook een Jenneke op het VWO, in mijn jaar.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, geen Blo, maar Gr. En het is echt Janneke :) 'naar het havo' klinkt trouwens wel bekend (heb niet elke dag contact met 'r). Ze is heel goed in Engels.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken er nog wel een van de basisschool, maar ik weet niet wat daar mee is gebeurd. Of wat d'r achternaam is, for that matter. Zou kunnen dat ze op die andere school zit dan. ;-)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom ;) Zelf huppel ik ook nog maar achttien jaartjes rond. Mijn richting qua schrijven is veelal ook fantasy. Wil best het begin voor je proeflezen, hoor ;) Maar weet wel dat ik kritisch kan zijn... PB me maar.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Segia, hier op Sol. Het ziet er naar uit dat je je hier al aardig thuis voelt en dat je hier op je plek bent. Veel plezier en schrijf ze!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
De naam is Julian, afkomstig uit het Gelderse Culemborg. Ik zit momenteel in de 6e van het Tweetalig VWO en huppel maar liefst 17 jaar lang op deze overwegend mooie wereld rond.
Welkom, Segia. Ik heb zelf tot mijn zevende in het overwegend mooie Culemborg rondgehuppeld :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! @amvanthull: Culemborg is inderdaad overwegend mooi, zolang je Terweijde maar een beetje mijdt tegenwoordig ;-)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@amvanthull: Culemborg is inderdaad overwegend mooi, zolang je Terweijde maar een beetje mijdt tegenwoordig ;-)
Laat ik nou net in Terweijde gewoond hebben! Maar toen was het er nog heeeel erg rustig...