liedteksten gezocht voor songwriter

11 reacties [Laatste bericht]
    ouolof
    Laatst aanwezig: 3 weken 6 dagen geleden
    Sinds: 26 Jan 2012

liedteksten gezocht voor songwriter

Beste mensen,

Ik ben een pinaist/songwriter die erbarmelijk slecht is in lyrics/teksten schrijven. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die het leuk vinden een liedtekst in een nummer omgezet te zien. Ik doe dat graag. Ik heb een kleine homestudio waar ik de nummers schrijf en opneem. Er is zelfs de mogelijkheid dat je het zelf inzingt .

Ik ben benieuwd of er reacties komen.

Meer info over mijzelf: www.michaelvanbreemen.nl

Michael

me

Zjors
    Laatst aanwezig: 4 uren 26 min geleden
    Sinds: 3 Jan 2005

Ik zou het superleuk vinden als kindergedichten van mij zouden worden omgezet in een lied.
    Is dat ook iets?
    Zie: http://nettyvankaathoven.blogspot.com/2012/01/juff...
    of
    http://www.nettyvankaathoven.nl/schrijfsels.php

Zingen kan ik ook wel een beetje. Duetje met jou?

Een blank hoofddoekmeisje in een woestijndorp: http://nettyvankaathoven.blogspot.com/2012/02/een-...

daantie
    Laatst aanwezig: 4 uren 34 min geleden
    Sinds: 17 Okt 2008

Moeten de teksten over jouw leven gaan of in welke richting zoek je precies?

Déesse-en-France
    Laatst aanwezig: 7 uren 59 min geleden
    Sinds: 25 Nov 2011

Dag Michael, Ik zou graag met je samenwerken, ben onder de indruk van Silent Winds. Zingen kan ik niet, dat wil ik de wereld niet aandoen wink en ook kan ik je studio niet bezoeken, ik woon in Frankrijk. Door de geneugten van het internet echter hoeft dat een samenwerking niet in de weg te staan. Ik stel het op prijs als je mij mailt via deze site, dan antwoord ik je zo snel mogelijk.

Ik schrijf receptuur (regionale Franse keuken), korte verhalen, poëzie en heb een feministisch citatenboek samengesteld. Roman begint aardig te vorderen wink Vertaler Engels, corrector/proeflezer Nederlands en Engels. Woon in Zuid-Frankrijk.

Helga
    Laatst aanwezig: 2 uren 19 min geleden
    Sinds: 19 Aug 2008

Ik vind je aanbod ook heel aanlokkelijk. Ik heb gedichten geschreven voor volwassenen en voor kinderen. Naar wat voor teksten ben je op zoek?

jopiedopie123
    Laatst aanwezig: 2 dagen 5 uren geleden
    Sinds: 30 Jan 2011

Liedteksten gezocht voor songwriter, volgens mij klopt die zin niet helemaal. Als songwriter schrijf je namelijk je eigen liedteksten, het is namelijk in het Nederlands liedschrijver.

I've found love in a hopeless place....
    Check by the way ff mn nieuwssite, YetNow!
    yetnow.tk

daantie

Ha, ha, daar zat ik ook al mee jopie big grin

jopiedopie123

thumbsup

yetnow.tk

Eliesje
    Laatst aanwezig: 1 dag 4 uren geleden
    Sinds: 13 Jul 2008

Het klinkt erg leuk en ik ben zeer benieuwd! Ik schrijf teksten en (kinder)gedichten en hoop van je te horen!
    Ik hou van zingen, maar ... mwah, ik denk dat je dat beter aan een ander kan overlaten.

Trenne dich nie von deinen Träumen.
    Wenn sie verschwunden sind, wirst du weiter existieren,
    aber aufgehört haben zu leben.

L'Chaim
    Laatst aanwezig: 3 dagen 15 min geleden
    Sinds: 6 Jan 2012

@ jopiedopie123 en @ daantie
    Jullie hebben ongelijk. Een songwriter is een persoon die de muziek en/of de tekst voor populaire muzieknummers schrijft.

Eat, drink and be merry, tomorrow we may all be dead. L'Chaim - Op het leven!

daantie

Song-writer is iets anders dan een componist lijkt mij.

jopiedopie123
    daantie schreef:

Song-writer is iets anders dan een componist lijkt mij.

Daantie heeft gelijk, een songwriter hoeft niet per se de componist van het liedje te zijn, maar het gebeurt in de meeste gevallen wel dat de schrijver van de tekst er ook muziek bij maakt.

yetnow.tk