Mijn Manuscript

6 reacties [Laatste bericht]
    summeea
    Laatst aanwezig: 3 dagen 4 uren geleden
    Sinds: 14 Mrt 2011

Mijn Manuscript

Hallo
    Ik wou aan jullie allemaal iets vragen.
    Ik ben begonnen met een jeugd boek.
    Dat boek gaat over een jongen ' Alex'. Alex zit in groep 8, hij is verliefd op Anna zijn klasgenoot.
    Maar opeens krijgt Anna een ongeluk, en Anna 's vader Meester Paul doet heel vreemd. Alex en zijn vrienden mogen niet naar het ziekenhuis, ze mogen niet Anna opzoeken enzo........
    Alex ondekt dat Anna geen auto ongeluk heeft gehad, maar de waarheid is iets anders. Alex volgt meester Paul, en plotsling is moet meester Paul naar Spanje.... hij moet niet zomaar naar Spanje maar wegens een bepaalde omstandigheden
    Alex en zijn vrienden gaan meester Paul , en daar in Spanje ontdekkenn ze wat er aan de hand is, Anna is vermist door ..............

Ik wil graag weten hoe jullie mijn gedachten vinden?
    Is dit idee wel leuk? Niets aan?
    Ik wardeer elk reactie.
    Mvg Summeea

Déesse-en-France
    Laatst aanwezig: 8 uren 12 sec geleden
    Sinds: 25 Nov 2011

Hoi summeea. Hartstikke goed idee, doen! Off-topic: let bij het schrijven goed op je taalgebruik, je maakt hier een paar rare fouten (is positief bedoeld).

Ik schrijf receptuur (regionale Franse keuken), korte verhalen, poëzie en heb een feministisch citatenboek samengesteld. Roman begint aardig te vorderen wink Vertaler Engels, corrector/proeflezer Nederlands en Engels. Woon in Zuid-Frankrijk.

Esmeralda Klein...
    Laatst aanwezig: 7 uren 32 min geleden
    Sinds: 16 Nov 2011

Hoi Summeea. Klinkt heel spannend, met veel vragen die de lezer telkens opgelost wil zien (wat is het ongeluk, waarom doet Meester Paul zo vreemd, wat gebeurt er in Spanje?). En wat goed dat je vooraf al het plot in je hoofd hebt, dat is veel makkelijker dan wanneer je dat tijdens het schrijven nog moet uitvinden. Ik vind het een leuk idee: ga er lekker mee door!

In mei 2012 komt mijn debuut Officier in Afghanistan uit

Wirrewapper
    Laatst aanwezig: 2 dagen 2 uren geleden
    Sinds: 6 Dec 2011

Mooi, Summeea, een heerlijk spannend verhaal! Aarzel niet, schrijf lekker door smile
    (maar let wel op je spelling, zoals Déese al schreef)

Succes,
    Wirrewapper

jopiedopie123
    Laatst aanwezig: 2 dagen 5 uren geleden
    Sinds: 30 Jan 2011

Ik vind het erg spannend, en een onderwerp wat volgens mij de doelgroep waarvoor jij schrijft wel leuk vind.
    Veel suc6 ermee, en schrijf vooral door. thumbsup

PS: Ik weet niet 100% zeker of je in de juiste rubriek zit, kijk er even naar!

I've found love in a hopeless place....
    Check by the way ff mn nieuwssite, YetNow!
    yetnow.tk

summeea
    Laatst aanwezig: 3 dagen 4 uren geleden
    Sinds: 14 Mrt 2011

Heel erg bedankt. Van jullie reacties.
    Ik maak wel taalfouten, maar als ik mijn manuscript totaal heb geschreven ga ik een schrijfcoach zoeken.

Liefs Summeea

EileenO
    Laatst aanwezig: 1 dag 4 uren geleden
    Sinds: 8 Jun 2011

Ja, leuk. Is best iets van te maken! Succes met schrijven.