Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

reinzaam

Reinzaam is een ruimte, situatie of een omgeving waar je je eventueel zou kunnen bevinden en daar wellicht iets bij voelt wat enigzins aan melancholie doet denken. *link verwijderd*

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie is dit? Waar slaat het op? is het weer iemand als mol verkleed? k heb niet eens zin om te kijken naar dat www adres, het is me te summier. Ik houd niet van zulke berichtjes.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rustig, Jacqueline... geen paniek. Die weblog ziet er mooi uit met een tekst over kleedkamerhaakjes. Reinzaam wil gewoon wat mysterieus overkomen.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, dat hoeft ook weer niet. Je hebt net zo'n gezellige 'babbel'. Maar ik ben ook stil nu, anders vervuil ik het topic.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb niet zo veel met gedichten maar uitbehandeld vind ik wel grappig. Druk maken om kleinigheden, tja, wie herkent dat niet? Natúúúúúrlijk niet bij zichzelf, dat spreekt voor zich. :D Welkom hier, ik ben benieuwd wat je nog meer te vertellen hebt.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo Reinier, welkom op deze site. Op de manier waarop je je nu voorstelt lijkt het er heel erg op dat je hier alleen maar bent gekomen om reclame te maken. Wellicht is dat niet zo, maar dan zou je behalve een linkje ook wel wat meer over jezelf en je schrijfplannen mogen vertellen. Nu wordt het moeilijk om je van een ordinaire spammer te onderscheiden. Ik geef je het voordeel van de twijfel: vertel eens wat over jezelf!

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, Ik ben Reinier. Woon en werk in Den Haag. Ik schrijf zo nu en dan. Doe dit uit een soort behoefte. Soms voor de behoeftes van een ander. Soms uit eigenbelang. Maar bovenal zie ik nog het meest als een hobby. reinzaam.nl

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sokken Ik heb sokken met van die gaten. En ik kan ze maar niet weggooien. Ik kan er geen afstand van doen. Ze zijn me altijd trouw geweest. En nu zou ik ze dan weg moeten gooien. Zonde. Ja, dat vind ik zonde. Misschien ben ik daar een rare in maar het doet me gewoon pijn aan het hart. Als je nagaat wat ik en die sokken samen meegemaakt hebben. Overal waar ik ging, gingen zij ook. Ze lieten me nooit vallen. Oké, ik glee wel eens een enkele keer uit maar dat lag niet aan die sokken. Dat waren de omstandigheden. Mijn sokken waren er elke dag voor me. En elke dag schone. Want ze wilden maar wat graag gewassen worden. Vonden ze fijn. Daarna hing ik ze dan te drogen en maakte ik er uiteindelijk een bolletje van. Zodat ze tesamen in de kast verdwenen. Volgens mij hadden ze het goed bij me. Ik heb ze dan ook lang gedragen. Maar nu is het tijd voor nieuwe. Ze moeten weg. Mijn tenen steken er doorheen. Mijn hielen worden zichtbaar. Vroeger stopte men ze dan. Sokken stoppen heette dat. Maar tegenwoordig niet meer. Die tijd is voorbij. Zonde. Het had wel wat. Als ik me goed herinner werd dan zo’n paddenstoelachtig ding in zo’n sok gestopt en naaide men de sok weer dicht. Zo kon men weer een paar maanden vooruit. En bespaarde men kosten. Maar nu pleuren we ze weg. Er wordt niet eens bij nagedacht. Van de week even nieuwe halen. Het is tijd voor nieuwe schat! Oh, ik neem ze van de week wel even mee voor je! Er niet bij stil staan wat je weggooit. Als die sokken eens konden praten. Toen je er op je sokken vandoor ging. Je op je sokken je hielen lichtte. Of wanneer je onder een vreemd bed naar je sokken zocht. Steeds weer nam je je sokken mee naar huis. Uitzonderingen daargelaten. Ik heb er her en der wat laten liggen. Vergat ik ze. Sommige hangen nu nog aan de waslijn. Ze hebben stille hoop dat ik weer langskom. Ze weer aantrek. Ze weer mee uit wandelen neem. Wie weet? Misschien kom ik nog eens buurten. Vraag ik of ze me sokken nog hebben. Ze zullen me vast raar aankijken. Me niet begrijpen. Wellicht niet eens herkennen. Maar mijn sokken zijn me nooit vergeten. Die blijven me altijd trouw. Steunen me door dik en dun. En passen me altijd.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Origineel en toch herkenbaar, reinzaam! :thumbsup: 't Waren echte steunkousen voor je, zeker? :)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Dries, ik had hier gisteren op gereageerd, waar is dat gebleven???

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
1. De kans is erg klein dat ik dit soort reacties opmerk. Stuur me een PB of mail, dan weet je zeker dat ik ze zie. 2. Ik zie hierboven een reactie van 28 oktober. Daarna is er volgens mijn gegevens niks meer geplaatst.