Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beginnend columnschrijver schrijft scherpe columns

L.S Sinds enige tijd schrijf ik columns en korte verhalen omtrent actuele zaken. De onderwerpen waar ik over schrijf zijn zeer divers en ik schrijf met een scherp randje. Graag bied ik bij deze aan om voor een (beginnend) tijdschrift, krant, website o.i.d te schrijven. Ik vraag hiervoor uiteraard niet de hoofdprijs. Ik lever echter wel degelijk kwaliteit. Graag kom ik met u in contact! Met vriendelijke groet, Seec Michielf

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Seec Michielf, dit is een site voor schrijvers (en dus ook columnschrijvers). Die willen allemaal hetzelfde als jij wilt. Dit is dus niet de juiste plek voor een dergelijke oproep. Je gaat in een tandartsenblad toch ook geen patiënten werven?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
L.S Sinds enige tijd schrijf ik columns en korte verhalen omtrent actuele zaken. De onderwerpen waar ik over schrijf zijn zeer divers en ik schrijf met een scherp randje. Graag bied ik bij deze aan om voor een (beginnend) tijdschrift, krant, website o.i.d te schrijven. Ik vraag hiervoor uiteraard niet de hoofdprijs. Ik lever echter wel degelijk kwaliteit. Graag kom ik met u in contact! Met vriendelijke groet, Seec Michielf
Ik zou zeggen: plaats een column, dan kunnen we zien wat je kunt!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zorg ervoor dat je leven en je mening zo interessant zijn dat de bladen en kranten bij je op de stoep staan en je grof geld betalen om die te delen en te spuien in hun kolommen. Simpel, toch? :D