Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

beter leren schrijven????

*weggehaald wegens spam*

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb gratis e-book 'elke dag schrijven' gedownload. Dat zijn tips hoe je het schrijven het beste kunt aanpakken. Waar je allemaal op moet letten ect.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien kan iemand de fouten op de openingspagina van de site nog even weghalen? * Eindelijk een boek vol praktische schrijf tips door een bestseller schrijver! (2 ft) * Mijn ouders en leerkrachten zeiden tegen mij: Daar moet je verder mee! (interpunctie) * Een tiental jaar later had ik een studie Nederlands op de Lerarenopleiding gedaan (Een tiental jaar later?) * Op een dag besloot ik niet langer meer te wachten op iets of iemand die mij verder zou helpen. (iets dat en iemand die) (niet langer meer = dubbel) * Mijn tweede boek [...] is vertaald in ieder geval 4 talen t.w. Amerika, Japan, Duitsland (dat zijn toch geen talen: Amerika, Japan en Duitsland, dat zijn landen). Verder ook ongelukkige constructie, want er zou 2x 'in' in deze zin moeten staan: bij 'vertaald in' en bij 'in ieder geval', maar er staat maar 1x 'in'. * Het boek kent een handige driedeling, die samen valt met het schrijfproces. (Dat zal me een dreun geven) Sorry, maar dit moest even. P.S.: Als uitsmijter de herhaalde boodschap: * Klik hier om mijn e-book te bestellen en direct te downloaden voor 27,95 euro. Dit boek is domweg te goedkoop. (onbegrijpelijke informatie)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien bewijst het dat een boek goed verkopen iets anders is dan een goed boek verkopen. :!:

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een zij, Folen, en ze noemt 4 landen. Ook Litouwen. Je hebt vast niet tot onderen doorgelezen, marriejeanne, anders was je foutenlijst nog heel wat langer. :confused: Misschien moet je haar even mailen dat je wel wilt redigeren. En hoe verder je op de pagina komt hoe meer het klinkt als: klik hier en u valt gegarandeerd 5 kilo in de week af. Jakkie, wat een aanbiedingspraatje. En dan zeggen dat je geld kunt gaan vragen voor een e-book dat je zelf gratis van haar krijgt. Jakkie!! Heb jij het boek Lenny? En heb je er veel uit geleerd?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb jij het boek Lenny? En heb je er veel uit geleerd?
Door de hoeveelheid waarmee ze de oproep plaatst zou ik bijna denken dat zij Mareille Geus ís.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb gratis e-book 'elke dag schrijven' gedownload. Dat zijn tips hoe je het schrijven het beste kunt aanpakken. Waar je allemaal op moet letten ect.
Waar is dat e-book vindbaar dan? (De gratis versie.)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zulke boeken worden toch ook altijd geredigeerd voordat ze in de drukkersfase belanden? Dit lijken me meer fouten van een beginnende schrijver. Staat er een uitgeverij bij (regulier, eigen beheer of POD) of blijft het schemerig allemaal? Ik heb gekeken en er staat geen uitgeverij. Is het nep? Mireille hoeft dit boek toch niet zelf uit te brengen?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik Mireille was, zou ik lenny eruit fleren. Die heeft vast die site opgezet en roept van alles over het ambacht van schrijven, terwijl bij dat ambacht toch zeker ook spelling en interpunctie horen. Maar iemand die nog niet kan schrijven, valt dat niet op. Het is net een bank: mensen die geen verstand hebben van geld laten investeren met foute projecten. Zo hoorde ik vanochtend reclame (notabene reclame!) van Robeco die meldt dat in Afrika 30% van de grondstoffen van de wereld te vinden zijn. Investeren in Afrikagerichte ondernemingen levert dus vrij zeker uitstekende rendementen op. Ja, weten die Afrikanen veel! Ze krijgen ineens een euro ontwikkelingsgeld méér (van Robeco) maar geven in ruil daarvoor ál hun grondstoffen prijs. Vast rendement. Voor de investeerders bij Robeco. Dit moest er ook even uit. Net zo is het met de site van Mireille Geus: mensen die geen sjoeche hebben van schrijven, zien de blunders niet en betalen bijna 30 euro voor een boek waarvan ze van tevoren geen letter, geen pagina te zien krijgen. (*) Dat de site zo onnoemelijk veel fouten bevat, Zjors, is erg. Maar hoeveel fouten staan er dan in het boek? (*) Ik zal wel weer de verkeerde verbanden leggen, maar zij die niet weten, kunnen altijd betalen. Niet zij, die geld hebben.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mara, het is digitaal boek! Voor dat geld krijg je het via de mail en mag je zelf printen. Op zich geen gek idee, maar erg slecht uitgewerkt. In het andere topic schreef ik al: ik denk dat Lenny de man van Mireille is of een goede kennis en het goed bedoeld heeft. De website van Mireille zelf ziet er wel mooi en professioneel uit.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb Mireille gemaild. Zo'n schreeuwsite met fouten lijkt me geen reclame en ik weet niet of ze ervan op de hoogte is.