Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ConnyD

28 november 2009 - 21:07
Hallo allemaal, Ik ben Conny, 34 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 kindjes. Ik vind schrijven heerlijk om te doen en zo kan ik mijn creatieve vermogen vorm geven. Graag zou ik hier iets meer mee willen doen, alleen is het soms lastig om voldoende zelfvertrouwen te vinden. Ik schrijf nu vooral fictie maar ik wil uiteindelijk ook een soort biografie schrijven van mijn eigen verhaal. Helaas is dit nogal gecompliceerd, het is een medisch verhaal, dat gecombineerd wordt met emoties van mij zelf. Dit zorgt voor vast lopen waardoor ik vaak niet verder kom. Ik hoop veel van dit forum te leren en vind het heel leuk om met andere schrijvers in contact te komen. groetjes Conny

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
28 november 2009 - 22:56
Welkom Conny! Je weet in ieder geval waar je over wilt schrijven en je hebt de informatie al.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 november 2009 - 0:44
Hoi Conny Welkom! Ik denk dat vooraf een schrijfstructuur maken erg helpt. Dat voorkomt vastlopen. Ik heb met dat 'vastlopen' overigens ook erg veel ervaring hahahaha. Succes en hou ons op de hoogte!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 november 2009 - 15:06
Hee Conny, welkom hier. De beste manier om over het vastlopen heen te komen, is gewoon door het veel te blijven doen. Dat zal vast wel lukken met de inspiratie en tips die je hier op het forum vindt!