Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Celestine Anema

Hier ben ik om me voor te stellen. Maar eigenlijk ook niet. Ik merk dat ik het heel lastig vind om me hier voor te stellen, omdat ik sowieso vind dat er tegenwoordig een tendens is om te veel aandacht aan de persoon van een schrijver te besteden. Informatie over de schrijver wordt heel vaak onbewust gebruikt om een schrijver onmiddelijk in een hokje te stoppen. Met name de leeftijd is zo'n eigenschap waarbij dat effect heel sterk is - en die ga ik dus lekker niet zeggen :-P Ik heb - naast een bescheiden trits teksten als ingezonden brieven en opinierende artikelen in enkele kranten - nu drie romans geschreven, waarvan de eerste twee helemaal op de plank liggen, en daar ook nog wel even zullen blijven. Dat komt omdat ik helemaal niet goed ben in met m'n eigen teksten rondleuren, en al heel erg moe wordt bij de gedachte aan uitgevers benaderen. Heb ik dan ook nooit geprobeerd. Misschien heb ik die eerste twee wel vooral voor mezelf geschreven. De laatste echter vind ik qua idee, concept, grondgedachte en originaliteit zo goed, dat ik besloten heb hier wel aan te willen trekken en er mee naar buiten te willen. Vandaar ook mijn aanmelding op dit forum. Ook al omdat ik me realiseer dat hoewel het verhaal en de ideeen ijzersterk zijn - het zwakke punt in de schrijfstijl ligt. Ik hoop dat ik daar aan kan werken en dat genoeg kan verbeteren.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Misschien kun je via proeflezen wat meer grip krijgen op je schrijfstijl. Wens je veel succes!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het valt niet mee zonder puntjes op de 'e' en onmiddellijk met één 'l' vergeet je al snel hier iemand die niet in een hokje past aandacht is aan haar niet besteed haar boeken staan in de kast verzadigd van schrijversleed Welkom!