Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

kennismaking

16 oktober 2012 - 12:02
Hallo allemaal, Mijn naam is Johnny van Neerven. Ik ben 48 jaar en woon momenteel in Leicester, Engeland. Ik ben hier 2,5 jaar gelden heen verhuisd vanuit Nederland. Ik ben er dit jaar achter gekomen dat ik schijnbaar toch een talent in me heb; Ik ben namelijk iemand met een grote fantasie in mijn hoofd en ik kan het dus ook goed op papier zetten. Althans volgens mijn uitgever. Ik heb dit jaar namelijk een script geschreven en het zonder enige verwachting naar een uitgever gestuurd. En tot mijn grote verrassing kreeg ik te horen dat ze graag mijn script willen publiceren. Het is een non-fictie thriller verhaal van 393 a4 pagina,s dik. Ik heb er ongeveer 6 maanden over gedaan en ik heb er echt van genoten om het te schrijven. Ik ben nu ook al met mijn tweede script bezig. En ik zit met veel plezier achter mijn laptop. Binnenkort zal mijn boek dus uit komen en ik ben vol spanning daarvan. Er zijn nog wat kleine details die afgewerkt dienen te worden. Ik zou het erg leuk vinden om ook eens contact te hebben met andere schrijvers. Alvast hartelijk bedankt en wie weet spreken we elkaar later, groetjes, johnny van neerven

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
16 oktober 2012 - 12:19
Hoi Johnny c.q. albundy, welkom op SO! Zet je even in je topictitel je naam, dan ben je gemakkelijker terug te vinden tussen alle andere voorsteltopics. Het is overigens expliciet niet toegestaan, mensen te werven voor e-mailadressen wanneer je een boek wilt uitbrengen. Zie de regels. Die tekst in je bericht heb ik dus weggehaald.