Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ostinato

Dag allemaal, Ik ben Ostinato, ik ben een man van 46, getrouwd, een zoon van 12. In het echte leven ben ik copywriter en schrijf ik marketingteksten voor websites, brochures, mailings etc. Vroeger schreef ik vrij veel verhaaltjes, maar dat deed ik al jaren niet meer. Op zoek naar schrijfwedstrijden kwam ik hier de Januari Schrijfmaand tegen en heb ik me bij SOL aangemeld. Blijkt zeer inspirerend, want ik ben meteen ook aan een langer verhaal begonnen. Argeloos de eerste pagina op Proeflezen geplaatst en met een flinke dreun weer in de werkelijkheid terechtgekomen. Ik heb nog veel te leren. Edit: misschien nog leuk om mijn naam uit te leggen. Ik speel piano, en heb in een grijs verleden met 3 andere pianisten in een jaar Canto Ostinato van Simeon ten Holt ingestudeerd en één keer uitgevoerd. Sindsdien gebruik ik meestal de naam Ostinato op internet. Als je bent geïnteresseerd in unieke, minimalistische maar toch harmonieuze pianomuziek, check it out: http://www.youtube.com/watch?v=f7yeIWne0iw

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, welkom! Al ben ik je natuurlijk al een paar keer tegen gekomen op het forum. De Canto is wel een heerlijk stuk om te spelen. Speel je nog altijd piano? Niets zo heerlijk als muziek maken (nou ja, misschien schrijven dan)!

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank :) Jazeker, ik speel nog steeds en hoop dat altijd te blijven doen. Inderdaad, muziek maken is geweldig. Misschien wel meer dan schrijven. Schrijven is toch wel heel erg een verstandelijke bezigheid, terwijl muziek maken meer op mediteren lijkt. Zie ook mijn bijdrage voor de Writer's Block opdracht in Januari Schrijfmaand.