Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lyssa wilt schrijven

Hey, Net herlas ik het eerste hoofdstuk van mijn boek. Enkele maanden terug geschreven en verder kom ik niet. Ik wil er tijd voor vrijmaken, maar vind het ook moeilijk verder te komen. Bij schrijven kan alles, maar het moet toch ook kloppen. Ik zet mezelf vaak vast met ingewikkelde moeilijkheden. Realiteit en fictie, droom en werkelijkheid, alles in één. Ik wil dat het kan, maar weet nog niet hoe. Ik denk hier wel antwoorden te kunnen vinden op mijn vragen en advies. In elk geval al bedankt, voor nu. Groetjes, Lyssa

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klein beginnen en het 'grote meesterwerk' nog even laten rusten. Klinkt enorm saai, maar is wel de makkelijkste manier om er te geraken zonder gedemotiveerd te worden. Zoek kleinere uitdagingen, leer bij, houd in je achterhoofd waar je heen wil en op een bepaald moment zal je er wel klaar voor zijn. Daar is dit forum inderdaad behoorlijk geschikt voor.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en succes met het schrijven. Het is vooral een kwestie van doorzetten. En wordt het niks met dit verhaal, dan misschien het volgende. Zolang je er zelf plezier in hebt.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Schrijven Online is altijd wel een bron van inspiratie voor mij geweest. Hopelijk geld dit ook voor jou en kom je verder met je boek! :)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Lyssa, eraan beginnen en doorzetten: that's the spirit! :) Veel succes en plezier hier op het forum! Aan info vind je hier heel wat.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is "Lyssa wil schrijven". Zonder t. Of klink ik nu als je docent Nederlands... ;-) In ieder geval: Welkom, en veel plezier met schrijven en het forum!

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, Bij schrijven kan alles, maar het moet toch ook kloppen.
Hey? Op de Faroe eilanden nog gebruikelijk als geschreven taal. Verder is er heel veel te leren hier.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, ja, Hey @Jonkheer, want dat is ook nog gebruikelijk in België, of het nu correct is of niet. ;) Lyssa wil schrijven, natuurlijk zonder T, @Amvanthull! Zie je, ik leer nu al bij! Bedankt allemaal om me welkom te heten. Ik wil nu alweer al mijn werk laten liggen en verder schrijven aan het boek. @Mezelf: Ik schrijf dagelijks, artikels, copywriting, etc.. Dank voor je advies, maar ik wil toch liever doorzetten in het schrijven van mijn boek. Tot snel! Misschien plaats ik wel eens het eerste hoofdstuk. Als ik durf.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, Net herlas ik het eerste hoofdstuk van mijn boek. Enkele maanden terug geschreven en verder kom ik niet. Ik wil er tijd voor vrijmaken, maar vind het ook moeilijk verder te komen. Bij schrijven kan alles, maar het moet toch ook kloppen. Ik zet mezelf vaak vast met ingewikkelde moeilijkheden. Realiteit en fictie, droom en werkelijkheid, alles in één. Ik wil dat het kan, maar weet nog niet hoe. Ik denk hier wel antwoorden te kunnen vinden op mijn vragen en advies. In elk geval al bedankt, voor nu. Groetjes, Lyssa
Formuleer eens voor jezelf, in een paar zinnen, hoe het boek eindigt. Als je dat nog niet weet, kom je in dit geval denk ik ook niet verder.