Even voorstellen: Lisanne

Hoi allemaal! Ik ben Lisanne, net 18 jaar oud en ik doe op dit moment eindexamen vwo. Volgend jaar ga ik Communicatie- en Informatiewetenschappen studeren. Daar hoop ik veel meer te leren over schrijven, al schrijf je daar natuurlijk geen fictieverhalen of sprookjes;), maar informatieve artikelen, persberichten en interviews. Wat ik daarmee wil gaan doen? Het liefst word ik journalist, correspondent, of werk ik op een redactie van een tijdschrift/journaal/educatief programma. Het zal geen verrassing zijn dat mijn hobby schrijven is. Vooral voor de lol, voor mezelf, maar af en toe doe ik mee aan een schrijfwedstrijd. Op dit moment doe ik mee aan het Crowd Writing project, erg leuk om voort te borduren op zo'n eerste hoofdstuk.:) Verder zijn mijn hobby's lezen, sporten (ik doe aan volleybal en turnen), films kijken en reizen. Ik heb nog weinig ambities m.b.t. het schrijven, ik vind het vooral erg leuk om te doen! Groetjes, Lisanne

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! @Fleur, het werkt als een goede uitlaatklep tijdens de examens, maar het is soms ook wel flink studieontwijkend gedrag haha;) Gelukkig heb ik morgen het laatste examen. :) Dankjewel! Jij nogmaals gefeliciteerd met je plek op de longlist!
28 mei 2013 - 15:31