Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuweling

29 September 2013 - 22:21
Hallo, Als kind schreef ik al graag. Later heb ik wel eens wat op forums gezet, maar ik kreeg hele nare opmerkingen. Hierdoor ben ik wel wat huiverig om mezelf opnieuw op een schrijfforum in te schrijven. ook heeft het een deuk in mijn schrijfvertrouwen opgelopen. Nu ruim tien jaar later schrijf ik weer, volg ik een schrijfcursus en wil ik een stap verder zetten in mijn schrijfcarrieré. Ik hoop hier veel van andere te leren waardoor mijn manier van schrijven nog meer diepte krijgt. Daarnaast zou ik graag iemand vinden, een vrouw, waarmee ik verhalen en opbouwende commentaar kan delen.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 September 2013 - 15:45
Nare opmerkingen horen bij het schrijfproces, helaas. Welkom.
Nare opmerkingen horen niet bij het schrijfproces, opbouwend kritiek wel. Wat vind je slecht in een stuk en waarom. Maar je kraakt nooit iemands complete werk af met alleen maar gemene opmerkingen. Daar wordt namelijk niemand beter van.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 oktober 2013 - 9:57
Nare opmerkingen horen bij het schrijfproces, helaas. Welkom.
Nare opmerkingen horen niet bij het schrijfproces, opbouwend kritiek wel. Wat vind je slecht in een stuk en waarom. Maar je kraakt nooit iemands complete werk af met alleen maar gemene opmerkingen. Daar wordt namelijk niemand beter van.
Je hebt volledig gelijk, maar niet iedereen kan gepaste opbouwende kritiek geven. C'est la vie. Noot: ik heb het ook meegemaakt, hoor, meer dan één keer helaas.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 oktober 2013 - 22:10
Welkom, Zo te horen ben je ook bezig een Schrijverscursus te volgen. Ik heb dat er net op zitten. Ik ben geen vrouw, maar aan ik kan wel antwoorden...