Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Suusz

Hallo allemaal, Mijn naam is Suus en ik schrijf ongeveer sinds mijn 11e. Inmiddels heb ik een 'roman' van zo'n 1200 bladzijden, ruim 1000 gedichten, een bescheiden blog en talloze dagboeken geschreven. De laatste tien jaar heb ik nauwelijks iets op papier gezet door allerhande ingrijpende levensgebeurtenissen en ik ervaar het als een groot gemis niet (meer) bezig te zijn met mijn grootste passie. Mijn op één na grootste passie is lezen en daar ben ik nooit mee opgehouden. Ik lees gemiddeld 3 boeken per week en hoop dat ik daardoor eventueel een constructieve bijdrage kan leveren aan het geven van feedback. Onlangs heb ik ter aanmoediging een laptop gekregen van mijn vader (die zelf meerdere boeken op zijn naam heeft staan) en ik ben voornemens weer actief te gaan schrijven. Wie weet wordt het ooit nog wat en kan ik hier het één en ander voorleggen ter beoordeling. 1 gedichtje heb ik alvast geplaatst bij 'proeflezen'. Ik ben echt blij dat ik dit forum ontdekt heb! Lijkt me heel leerzaam en het is natuurlijk altijd leuk om gelijkgestemden te treffen ook al is het virtueel!