Hoi, ik ben Lynn

Hoi :) Ik ben Lynn. Ik ben 25 jaar en ik heb altijd al graag geschreven. Nu ben ik ongeveer een jaar aan hetzelfde verhaal bezig en wil ik proberen om het allemaal wat samenhangender te maken. Dat is nog moeilijker dan ik had gedacht! Al zoekend naar tips kwam ik op deze site terecht, en toen ik me wilde inschrijven ontdekte ik dat ik dat blijkbaar al een tijd geleden had gedaan! Mijn geheugen is dus ook niet zo geweldig ;) Nu wilde ik me toch even op de goede manier voorstellen. Hierbij dus: hallo iedereen!

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Lynn, Ik ben een jaartje terug aangemeld/ actief geworden en ik heb best een hoop goede tips al gekregen. Wat voor genre schrijf je? *nieuwsgierig*
19 oktober 2014 - 22:14

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het welkom! :) Ik heb hier al wat rondgesnuffeld en het lijkt er inderdaad op dat hier een hoop tips te vinden zijn! Het verhaal waar ik nu aan werk is fantasy. Dat is het genre dat ik zelf het meeste lees, misschien daarom. Welke genres schrijven jullie?
20 oktober 2014 - 18:38

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk! :) Heb je altijd al fantasy geschreven, of heb je ook al andere dingen gedaan? De dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn eigenlijk allemaal fantasy, maar dat is nooit echt een bewuste keuze geweest. Ik hoor van veel mensen dat fantasy het gemakkelijkste is omdat je daar geen regels hebt en dus overal mee weg kan komen, maar ik weet niet of dat waar is. Als ik zelf een boek lees vind ik het bijvoorbeeld toch belangrijk dat het geloofwaardig is, dat het echt lijkt of kan zijn. Heb jij daar ervaring mee?
22 oktober 2014 - 18:25