Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Esmee Buijze

Hey hey, Mijn naam is Esmee, ik ben een meisje van 17 jaar. Ik kom uit Zeeland, en schrijven is mijn passie. Ik doe havo en zit in het 4e leerjaar. Toen ik jonger was maakte ik mijn eigen slaapverhaaltjes, later ben ik die gaan opschrijven en nu ben ik voor school bezig aan een project. Mijn keuze was om een boek te schrijven en kijken hoe ver ik kan komen. Het begon klein, het breidde zich uit en uiteindelijk is het een manuscript geworden van 27 hoofdstukken. Ik wou het bijna inleveren voor school en besloot nog veel te veranderen. Mijn docenten vonden het super, en vertelde me dat ik er verder mee moest gaan. Dat ben ik dan ook gaan doen. Ik heb het naar verschillende uitgevers gestuurd, niet heel goed naar gekeken, maar heb nog geen contract aangeboden gekregen. Wel heb ik veel positieve feedback gehad. Ik ben nu aan mijn tweede manuscript bezig en het is een vervolg op mijn eerste.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Esmee, je enthousiasme spat er van af. Wat wellicht volgende keer beter is, is om je manuscript eerst goed te bewerken en dan pas aan te bieden aan een uitgever. Maar je hebt lef en je weet maar nooit. Het heeft me wel nieuwsgierig gemaakt in elk geval. Succes!