Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Autobiografie

Beste allemaal, ik ben op zoek naar een redacteur / 'meeschrijver' van mijn autobiografie. Echter, ik heb niet voldoende geld voor een professionele redacteur. Ik zit letterlijk in tijdnood. Het verhaal is de moeite waard om te publiceren volgens het KBA te Arnhem. Ik kan hier een lange tekst schrijven, maar is er iemand genegen om mij te helpen? Misschien tegen een kleine vergoeding? Ik hoor graag jullie reactie op mijn E-mailadres. Alvast bedankt!

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mitiwan, welkom op Schrijven Online! Bij oproepen als de jouwe verwijzen we altijd even naar: http://www.schrijvenonline.org/forum/110287 Misschien kun je wat specifieker zijn over dienst en wederdienst, zodat geïnteresseerden concreet weten waar ze aan beginnen.
Beste Thérèse, Ik hoef niets te verwerken of zo. Het verhaal doe ik echt zelf. Soms is het beter wanneer iemand meeleest. Betekent dit nu dat ik deze oproep moet verwijderen? Dank je wel voor je reactie. Wel spijtig dat ik zo niet verder kom.?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Je hoeft je oproep niet te verwijderen, alleen is het voor eventueel geïnteresseerde forummers prettig wanneer ze inzicht krijgen in wat concreet van hen gevraagd wordt en wat er - ook concreet - tegenover staat.