Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De eerste stap gezet

Eindelijk heb ik de stap gewaagd. Ik ben 67 jaar en sinds 4 jaar de oma van een fantastische kleinzoon in Braziliė. Dat laatste is de reden dat ik al diverse malen gestart ben om voor hem te schrijven. Al heel veel jaren vind ik schrijven leuk en een goede manier om mezelf te verwoorden. Eigenlijk al sinds mijn puberteit. Gisteren heb ik het gewaagd om een eerst keer een kort verhaal voor de weekopdracht te plaatsen. Dit verhaal schreef ik tijdens een workshop ' luisteren naar je pen'. Spannend. Ik hoop dat deze site, het magazine, maar ook alle schrijfsels van anderen mij ertoe kunnen brengen deze keer te blijven schrijven, voor Aidan in Brazilë, zodat hij later kan lezen wie zijn oma was. Tot nu toe ben ik iedere keer na een aantal schrijfsels gestopt. Hopelijk heb ik nu een goede stimulans gevonden. Fijne dag iedereen, Connie Scharloo (ccscharl)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een geweldig initiatief van je. Welkom hier bij So en een vruchtbare tijd aan inspiratie gewenst. Wat goed dat je al aan de weekopdracht hebt meegedaan. Succes verder.

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de positieve reacties. Ik overweeg om binnenkort iets bij proeflezen voor te leggen. Onze kleinzoon is inderdaad echt de reden om nu door te gaan. Uiteraard sta ik open voor alle reacties. Daar kan ik alleen maar van leren. En ik ben daar denk ik niet te oud voor! Deze aardige reacties helpen zeker mee. Dank daarvoor, Connie