Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Thuiscursus Poezie

Hai, Ik weet dat er al enkele topics zijn over cursussen die je van huis uit volgt. De afgelopen tijd is er echter ook weer vanalles vernieuwd, zo zag ik bij de loi geloof ik de mogelijkheid tot het volgen van een poezie cursus. Ik zou graag wat ervaringen horen, het lijkt me fijn om door wat materiaal geprikkeld te worden, dingen in te sturen en feedback te ontvangen. Wie vertelt mij meer?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben met die cursus halverwege gestopt. De opdrachten vond ik niet inspirerend.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De cursus Gedichten Schrijven loopt al jaren bij de LOI. Babbel bedoelt waarschijnlijk de vernieuwde schrijfcursus. Daar wordt ook aandacht gegeven aan gedichten.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toevallig sprak ik gisteren iemand die juist heel positief was over die schriftelijke cursus van de LOI. Zo zie je maar weer hoe verschillend ervaringen kunnen zijn. je mag overigens een maand lang gratis proberen en als het niet bevalt stop je toch? Kost geen cent.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Enkel de kosten om zo´n dik pakket retour te zenden, is het niet? Ik heb mij ingeschreven voor een cursus hier in de omgeving, de groep is al een paar weekjes bezig, maar ik kon door uitval instromen. Vanavond ga ik voor het eerst, spannend hoor. Face to face contact lijkt mij toch net wat motiverender.. Anders kan ik altijd nog elders aan de slag of misschien toch een schriftelijke cursus aanvragen, maar ik hoop eerst via deze wijze opnieuw geprikkeld te worden, nieuwe dingen te leren en te ontdekken wat mijn ´stijltje´ is.. :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, ik ben geweest. En ik moet zeggen dat ik ook nu weer bomvol twijfeltjes zit.. Zal ik deel gaan nemen aan deze cursus.. of toch maar kiezen voor een schriftelijke verdieping? Ik vond het leuk om andermans gedichten te analyseren, lekker feedback te geven en het is leuk om te zien hoe iedereen iets anders leest en voelt in een tekst... Maar met 13 mensen om mij heen waren er ook wel erg veel prikkels en gezien mijn concentratievermogen wegens gezondheidsredenen niet bepaald super is... Wie helpt mij wat....ervaringen, tips?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zult het maar zeker weten of het wat wordt indien je de cursus volgt, babbel. En het lijkt me wel wat.