Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

ik schrijf maar kom niet verder

16 april 2010 - 17:37
hallo ik ben nieuw hier en ik ben 12 jaar. ik schrijf een boek maar weet niet of het goed is kan iemand mij een mailtje sturen om naar een stuk van mijn boek te vragen. ik kom namelijk niet verder. groetjes

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
16 april 2010 - 17:52
Lyanne, als je hulp wilt bij het schrijven kun je het beste een stukje bij proeflezen plaatsen, en er gerichte vragen bij zetten. Ik ben bang dat niemand jou gaat vragen of ze jou alsjeblieft mogen helpen met je verhaal. :confused: Er zijn hier allemaal schrijvers en velen daarvan zoeken proeflezers.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
16 april 2010 - 20:17
heel veel lezen hier op deze site. Bijvoorbeeld welke schrijversboeken handig zijn. Dan kijken hoe mensen hier worstelen met de tips die daar in staan, en wat ze van die worsteling leren. Meelezen op proeflezen, dan een keer zelf een stukje plaatsen, verbeteren en kijken wat dat oplevert. Kortom je kunt een eind komen las je deze site goed gebruikt. Je moet alleen wel goed zoeken, want er zit een heleboel geklets tussen (ook gezellig, maar maakt het zoeken lastig. En dat geeft ook weer niks als je er maar genoeg energie in stopt, en dat laatste heb je nodig om je boek over de eindstreep te krijgen. En veel geduld. succes!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
16 april 2010 - 20:39
"De schepper van het goede boek is de goede lezer." (Dit is een citaat van de Amerikaanse dichter en filosoof Ralph Waldo Emerson die leefde van 1803 tot 1882)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
19 april 2010 - 17:15
Dat probleem ken ik. Wat ik meestal doe als ik echt niet meer verder kom is wat ik tot nu toe heb geschreven naar een vriend of familielid sturen zodat zij het kunnen lezen en met tips e.d. kunnen komen en daarna gaat het meestal wel weer vanzelf. En schrijven in een andere omgeving wil ook nog wel eens helpen.