Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Weet iemand een goede schrijfsite?

Hallo mensen, al zes jaar ben ik lid van de verhalensite. Helaas stopt deze site er per 1 april mee. Ik, en een paar andere leden, zijn op zoek gegaan naar een "vergangende" schrijverssite, maar hebben geen site naar ons zin gevonden. We zijn op zoek naar een overzichtelijke, ordelijke site zonder al teveel moeilijke codes waar je je verhalen of gedichten in kunt sturen en eerlijke, opbouwende kritiek ontvangt. Hebben jullie nog tips? Zijn er mensen die hun verhalen online plaatsen, en zo ja waar doen jullie dat? Met vriendelijke groet, Mandy

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt eens kijken op www.ikvertel.nl Het gaat daar niet echt om de feedback, maar je krijgt vaak wel reacties op je verhalen. Vooral als je zelf ook op andere verhalen onderbouwde reacties plaatst.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vreemde vraag op deze site. Ga hier maar eens goed rondneuzen; je zult verbaasd staan. Blij verbaasd, wel te verstaan. :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zinnigerzinnen. Bestaat dat nog? Ben er al lang niet meer geweest...
Ja Janneman, die bestaat nog. En is nog steeds fijn, leuk, leerzaam... Wanneer zien we je weer?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, ik zal er straks weer een kijkje nemen! Heb op het moment niet heel veel behoefte aan feedback en heb prive nog genoeg te lezen en bekritiseren...

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoek je iets dan is www.writing.com ook erg mooi. Is alleen in het Engels. je bouwt hier een portfolio op en heb er een e-mail adres en alles bij. Ik was er ook lid van. Vreemdeling.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat dacht je van Schrijvenonline.org?
Dat is niet wat ze zoekt. Hier worden toch niet op een blogachtige manier verhalen gepubliceerd? Ik weet er ook zo snel geen te noemen, maar ben er ooit wel enkele tegengekomen. Ze zijn er dus wel.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! :) Ja, ik zoek echt een website. In fora ben ik niet zo thuis. Ik zal eens rond gaan neuzen. Bedankt allemaal!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je een site bedoeld waar je verhalen op kunt posten, kan ik alleen fanfiction.net bedenken. Ik ben een grote fan van die site, als je in het engels schrijft, zullen mensen van over de hele wereld (dat kun je zien in de statistiek- functie) je verhalen lezen en als ze het leuk vinden feetback of complimentjes geven. Tuurlijk kan je ook in het Nederlands schrijven, maar dan krijg je veeeel minder lezers. Nadeel van dit alles is wel dat je verhaal gebaseerd moet zijn op gebeurtenissen of personages uit een bepaalde tv- serie, film of boek. Dus waarschijnlijk is dit niet echt wat jij zoekt...

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi! Ik ben ook op zoek naar een online podium voor mijn korte verhalen. De meeste links die genoemd worden zijn nogal oud. LiterairWerk lijkt nog springlevend te zijn, maar mijn verhalen vind ik niet echt literair en ik vraag me af of ze daarom wel plaats hebben op die site (mijn laatste twee verhalen zijn respectievelijk een klassiek horror-verhaal en een speculatief fictieverhaal). Zijn er nog meer actuele, prettige en goedbezochte sites die als podium kunnen dienen voor korte verhalen van rond de 2000 woorden?

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb lang over de vraag nagedacht, maar kan je geen afdoend antwoord geven. Stel de vraag eens op het forum van www.schrijvenonline.org. Dat zal nog een fel dispuut opleveren, en een exponentiële groei van je posts aldaar (je teller sinds feb 2011: 5!) Kan iemand hier het licht uitdoen?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: Tik jij dan in het donker? Nee, ik zou alleen literair wek weten en daar hoef je echt geen hoogstaande literatuur in te sturen. Het is nog steeds springlevend.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Well, ben begonnen met werk posten op Literairwerk.nl, onder de nick Akahige. Heb er nu twee dingen staan.