Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Testament

Hai, Ik ben een parttime schrijfster en werk aan het eerste deel van een trilogie. Nu ben ik bezig met het vastleggen van mijn testament en dacht opeens aan al mijn schrijfwerk. Tot nu toe heb ik een een boek uitgegeven en verder staat er heel veel in de computer. Ik ben opzoek naar tips hoe ik mijn schrijfwerk kan achterlaten, ik heb twee jongen kinderen, hoe kan ik mijn werk delen? Heeft iemand hier al ervaring mee of andere tips? Doeg, Sam

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Sam, laat ik nu van de week aan je gedacht hebben (zal wel door de Boekenweek gekomen zijn). Ik dacht aan je boek over de diskjockeys en of het al in de winkel zou liggen, want dan - heb ik je al gezegd - koop ik het. Groetjes, Riny

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Riny, Wat leuk dat je aan mij dacht! Mijn boek ligt helaas nog niet in de winkel, ik zit nog in een herschrijffase. Dit doe ik met een coach tijdens een werkplaats proza, dat is hard werken, maar het is zo leuk om te zien hoeveel beter het verhaal wordt. Als ik weet wanneer hij uitkomt, geef ik het zeker door! Bedankt voor je reactie Yrret, dat is een voorbeeld hoe je het niet wilt laten gaan... Doeg, Sam

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Sam, Succes met het herschrijven. Leuk dat je zo enthousiast bent; hou vol en geniet ervan. groetjes, Riny