Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor augustus 2015?

Even iets vroeger dan gewoonlijk: het schrijfdoelentopic voor komende maand. Wat zijn jullie schrijfdoelen voor augustus, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel focus, doorzettingsvermogen en inspiratie!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor augustus: - 4 nieuwe kortverhalen schrijven - verdergaan met herschrijven novelle - verdergaan met herschrijven roman - verhaal Chaostherapie herschrijven - manuscript verhalenbundel afdrukken en insturen naar uitgeverij(en) wedstrijden: - Wie vertelt jouw verhaal - Klimaatdebat - Zinniger Zinnen - Wonderwaan

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn doelen deze maand -Herschrijven verhaal voor wedstrijd Storm Publishers. De aantekeningen van de proeflezers zijn verwerkt. Ik ben nu met het laatste deel bezig. -Synopsis nakijken en biografie schrijven voor de wedstrijd van Storm Publishers -Promotie 'Het boek dat niet mocht bestaan.' -Kort kinderverhaal voor Amazon -Beginnen aan deel 2 'Het boek dat niet mocht bestaan.'

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nieuwe doelen: - Je mooiste herinnering (Heel Nederland schrijft) -- misschien - de Correspondent - liefst ook insturen voor Prozanni, of in elk geval een herschreven versie. Verder mijn blog(s) bijhouden en misschien toch een manier proberen te vinden om meer lezers te krijgen. Dat heeft iets te maken met google en publiek en onderwerp enzo... :P Een beginnetje met een verhaal voor Darts is ook wel fijn.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn nieuwe doelen. Veel lezen, bloggen en misschien iets schrijven voor Prozanni. Ik weet alleen niet waar ze precies naar zoeken. Dat zou me helpen. Misschien iets dat ik al heb geschreven herschrijven. Ik heb twee verhalen waar ik van juryleden feedback op heb gekregen, dus deze verhalen zou ik kunnen herschrijven.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor augustus: Schrijf- & illustratiewerk - OP (start 39 km) 44/45/100, pr 1/2 (2x p.w.) - ms: MS1 - 1e grove versie af 7/10 - Evt. ms: SA1 0/10 - illu: kaarten laten drukken - illu: dragon lettering voor Skillshare klas (zie lesgeven) - meedoen met poëziewedstrijd Hillegom (deadline 1 sept.) - meedoen met poëziewedstrijd Oostende (deadline 1 okt.) bezig met selectie - evt. meedoen met poëziewedstrijd Zelem (deadline 31 aug.) bezig met selectie Lesgeven (Skillshare TA) - Evt. Skillshare Teacher's Assistant worden 21/8 aanvraag ingediend & aangenomen - Bugs platform rapporteren - Voortgang posten: Skillshare project - illustrating with lettering (deadline 15 sept.) 5/3 - August challenge: wat notes aan bovenstaande lesvideo's toevoegen - 1 of 2 studenten feedback geven en/of 1 of 2 discussiebijdrages 2/1-2 Studie - 1-2 boeken lezen 11/1-2 * Blame It on the Mistletoe * Unwrapping Hank * Puzzle Me This * HIM * Heaven Can't Wait * Sixty-five Hours * Somebody Nice! * Knight of Ocean Avenue * Be Bad, For Goodness Sake * Outing the QB * My Career Notes * Liefde - Wat hersenonderzoek vertelt over ... * Writing New Adult Fiction * Evt. Werk - Thich Nhat Hanh * Herlezen Eli Easton boeken + evt. haar nieuwe * The Rosie Project 1 + 2 * Adorkable - 1 of 2 (aan ms verwante) films 11/2, serie: Sense8 (s1) * Art Zuid route ingeroosterd voor september * Evt. museumbezoek Evt. regeldingen - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) - KvK ID etc. Evt. planning & Promotie - 1-3x p.w. posten op FB NL & EN 12/3-9

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps, nog niks gepost hier. Ik zal mijn vakantie maar als een excuus gebruiken. Ik ben bezig met de karakters voor een verhaal wat ik wil gaan schrijven, en ga maar eens beginnen om een goede verhaallijn te creëren. Daarnaast wil ik iets met historische verhalen gaan doen, al weet ik nog niet hoe en wat. Het lijkt me gewoon een uitdaging, en bovendien enorm interessant.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Halverwege augustus. Hoe gaat het met iedereen? Hier na 2 weken werk in het buitenland langzaam weer in de schrijfflow komen. Blij dat ik weer kan schrijven! Jullie?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had vorige week opeens de schrijfkriebels en heb aan vier verhalen geschreven voor wedstrijden. Twee zijn opgestuurd, twee zijn nog in de herschrijf. Ik schipper tussen tuinieren en lezen.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben weer in een schrijfflow terecht gekomen. En dat hoop ik voorlopig ook even aan te houden. Het voelt weer lekker, dus ik kan hard werken aan mijn doel: de eerste draft afmaken. Vervolgens wil ik deze uitprinten en nalezen. En aanpassen. Maar dat zijn denk ik allemaal doelen voor de volgende maand

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[quote=Hekate]Mijn schrijfdoelen voor augustus: - 4 nieuwe kortverhalen schrijven --> Ik heb er 2 geschreven, dus dat gaat vlot. Daarna gebrainstormd, research gedaan en een outline gemaakt voor nog een nieuw verhaal, maar dat moet rond de 8.000 woorden worden, dus ik denk niet dat ik dat deze maand nog ga schrijven - verdergaan met herschrijven novelle - verdergaan met herschrijven roman --> mee bezig geweest - verhaal Chaostherapie herschrijven - manuscript verhalenbundel afdrukken en insturen naar uitgeverij(en) wedstrijden: - Wie vertelt jouw verhaal - Klimaatdebat --> eerste versie af - Zinniger Zinnen --> eerste versie af - Wonderwaan

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Essay opgestuurd, drie korte verhalen opgestuurd. 'Succes met je boek' van Carbo uitgelezen 'De kunst van het schrijven' van Gardner bijna uit Boek van Italo Calvino, deel gelezen. Boek besteld met monologen voor inspiratie. Begonnen met filosofieboek van Foucault. Ik hoop daar inspiratie uit te putten voor verhalen, maar het is voor mijn filosofieclub. Meestal werkt het wel zo dat het me inspireert bij het verhalen schrijven. Blog loopt goed. Wekelijkse opdracht is een plezier vanwege de enthousiaste deelnemers en hun mooie verhalen.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We gaan de laatste week van augustus in. Hoe gaat het hier? Zelf ben ik aan het doorploeteren aan mijn ms (lastig, want vastgelopen). Gelukkig heb ik daarvoor ter afwisseling muziek, dat is zo lekker praktisch. En illustratie: onlangs ben ik Teacher's Assistant geworden op Skillshare, een online leerplatform voor creatievelingen. Dat betekent dat ik komende tijd veel met illustratie bezig zal zijn, zin in. Jullie? Lekker bezig?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier gaat het vrij vlot Mijn schrijfdoelen voor augustus: - 4 nieuwe kortverhalen schrijven --> Ik heb er 2 geschreven, dus dat gaat vlot. Daarna gebrainstormd, research gedaan en een outline gemaakt voor nog een nieuw verhaal, maar dat moet rond de 8.000 woorden worden, dus ik denk niet dat ik dat deze maand nog ga schrijven --> inmiddels 3 verhalen geschreven - verdergaan met herschrijven novelle --> volop mee bezig - verdergaan met herschrijven roman --> mee bezig geweest - verhaal Chaostherapie herschrijven - manuscript verhalenbundel afdrukken en insturen naar uitgeverij(en) wedstrijden: - Wie vertelt jouw verhaal - Klimaatdebat --> eerste versie af --> begonnen met herschrijven - Zinniger Zinnen --> eerste versie af - Wonderwaan bonus: veel gebrainstormd en 5 plots voor nieuwe verhalen opgeschreven

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb sinds vorige maand nieuw vrijwilligerswerk, waar ik inmiddels een beetje te druk mee ben. Dat creatief schrijven niet zo goed meer lukt is daar onder andere een signaal voor. Ik heb wel mijn blog helemaal omgegooid en aangepast. Ik denk dat ik Darts laat schieten, dat kost superveel tijd en dat heb ik nu even niet.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En toen was de maand toch weer sneller dan verwacht voorbij. Mijn schrijfdoelen voor augustus: - 4 nieuwe kortverhalen schrijven --> Ik heb er 2 geschreven, dus dat gaat vlot. Daarna gebrainstormd, research gedaan en een outline gemaakt voor nog een nieuw verhaal, maar dat moet rond de 8.000 woorden worden, dus ik denk niet dat ik dat deze maand nog ga schrijven --> inmiddels 3 verhalen geschreven --> het is bij 3 gebleven - verdergaan met herschrijven novelle --> mee bezig geweest - verdergaan met herschrijven roman --> mee bezig geweest - verhaal Chaostherapie herschrijven - manuscript verhalenbundel afdrukken en insturen naar uitgeverij(en) wedstrijden: - Wie vertelt jouw verhaal - Klimaatdebat - Zinniger Zinnen --> tweede versie af - Wonderwaan bonus: veel gebrainstormd en 15 plots voor nieuwe verhalen opgeschreven Wel tevreden, de dingen die er echt niet van gekomen zijn, neem ik mee naar volgende maand.