Lid sinds

5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

studeren met ADD

eens in de zoveel tijd voel ik mij een normaal persoon tijdens het studeren. zoals vandaag, mijn concentratie is goed, ik kan korte pauzes nemen en weer starten zonder moeite. Ik ben me niet aan het opjagen omdat de dagen, uren, minuten en seconden voorbij gaan en ik weer eens een hele dag heb zitten stressen. Een hele dag stressen omdat de concentratie weer eens niet mee wou werken. Omdat mijn gedachten het nodig vonden om elk alineatje te onderbreken. Omdat de nood aan rust in mijn hoofd mijn pauzes langer maken dan gepland.

vandaag voelde het echt alsof ik wist waar ik mee bezig ben. Weet ik waar ik mee bezig ben? Misschien.

deze dag gaf mij zelfvertrouwen en motivatie. Ik moet gefocust blijven. T'wordt nog een lange lastige periode, met waarschijnlijk veel paniek en tranen. Maar vandaag was een goeie dag en ik hoop nog veel zulke dagen te hebben, want hier word ik blij van. 

Dit was op 01 december 2023.

Hopelijk nog veel dagen zoals deze! :) 

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Dag miles, welkom op Schrijven Online!

Leuk dat je een post plaatst - helaas heeft deze niet te maken met creatief schrijven. Daarom sluiten we het topic.