Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mooiste korte liefdesgedicht

Ik zoek voor de uitnodiging voor ons huwelijk een mooi kort gedicht, maximaal 5 a zes regels lang, dat op een leeg plekje op de kaart kan. Nu dicht ik zelf wel af en toe wat, maar als het om de uitnodiging gaat vind ik mezelf net iets te licht om daar een gedicht van mezelf op te zetten. Mijn vraag: Weet iemand een gedicht dat indruk op hen maakte, van die lengte? of misschien een site waar ik dergelijke gedichten kan vinden? Om een voorbeeld te geven, ik kwam tot dit: Ik hield al van je 131496 Uren 5479 Dagen 180 Maanden 15 Jaren en na deze dag Zo lang ik mag Mijn Lief vond hem mooi, maar ik denk dat het niveau veel beter kan, en moet voor een uitnodiging, niet?

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Brijner, Je zou eens kunnen kijken op www.writehistory.be dat is een site waar oa. erg veel gedichten op staan. Het zal wel zoeken worden omdat niet altijd uit de titel blijkt of het een liefdesgedicht is. Dan is er nog www.basicpublishing.nl kijk dan onder de dichters naar de naam NIP zij schrijft mooie korte liefdesgedichten. Sukses en groet van Neeltje2. ps ik kijk nog even of ik de namen goed gespeld heb zo niet dan volgt er nog een bericht.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn lief, voor eeuwig mijn mijn eeuwig dein en mijn voor eeuwig mijn lief ik heb je lief

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Brijner, ik vind je gedicht heel mooi. Hoezo 'moet' je een bepaald niveau hebben op een uitnodiging? Persoonlijk vind ik het het leukst als uitnodigingen heel persoonlijk zijn. Veel persoonlijker dan een persoonlijk geschreven gedicht kan het niet! Toen ik 18 was stuurde ik het volgende eens op een kaartje naar mijn destijdse vriendje: A day without you, is a day, lost Vond ik zelf prachtig. Ik had het zelf bedacht, maar het kan best zijn dat iemand anders het al eens voor mij had bedacht, zo hoogstaand is het natuurlijk niet. Ik had het in vier talen gezonden, en in het Frans lijkt hij ook mooi: Un jour sans tu est un jour perdu Overigens, je trouwt niet in Groningen, toch? :P

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Breiner, ik ben het met Trenke eens hoor. Je eigen gedichtje is toch duizend keer persoonlijker en liever als dat van iemand anders. Waarom deftig met de woorden van een ander doen? :nod: Van harte gelukgewenst met je aanstaande huwelijk. :)

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Van mezelf: Geef elkaar een roos Haal de stekels eraf Samen eeuwige passie Dat is pas LOVE

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Dries, geldt dat ook als ze al verstuurd zijn? Ik ben hier erg nieuw en kan wel wat tips gebruiken. Groetjes Neeltje.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Neeltje2: Ja, dat geldt ook als ze al verstuurd zijn, even op 'bewerken' klikken bovenaan je bericht. Rozen verweken, schepen vergaan, Maar mijn liefde voor jou blijft altijd bestaan. Zoals Donald Duck zegt.