Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Illlustrator voor kinderboeken

20 februari 2008 - 17:48
Graag hoor ik van kinderboeken schrijvers wat ze van mijn illustraties vinden. www.studiogijnig.nl

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 februari 2008 - 19:20
Graag horen we van jou wat je van de verhalen en topics op het forum vindt. Quid pro quo, Cla... Esther.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 februari 2008 - 20:16
Naar mijn idee, is dit een goede website, met interessante info. Ik zoek alleen meer naar communicatie tussen kinderboeken schrijvers en illustrators. Als je weet waar ik dit kan vinden hoor ik dit graag?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 februari 2008 - 21:01
Naar jou idee is het een goede site? Ja dat zegt iedereen natuurlijk van zn eigen site die zoiets doet...

Ing

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 februari 2008 - 21:06
Naar jou idee is het een goede site? Ja dat zegt iedereen natuurlijk van zn eigen site die zoiets doet...
Esther bedoelt volgens mij schrijven online, Noekie.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 februari 2008 - 21:28
Volgens mij hoort dit dan eerder bij 'Oproepen', Esther. Geeft niet, kon je ook niet weten als nieuweling hier :) welkom hier. Alleen heb ik geen kinderboek af dat geïllustreerd kan worden. Mogen we ook de prijs weten? Die staat niet op je website (ik klikte tenminste op alle buttons die ik kon zien).

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 februari 2008 - 21:32
Esther, in het verleden probeerden sommige mensen alleen maar reclame te maken. Vandaar. Ik vind je website erg mooi, maar ik denk dat je beter je werk kunt opsturen naar verschillende (ook educatieve) uitgeverijen. Je komt dan in een bestand en wanneer er iets uitgegeven moet worden waar jouw stijl bij past, heb je kans dat ze jou benaderen.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
21 februari 2008 - 13:08
Welkom hier op het forum Esther. De 'Yoga'-illustraties vind ik erg mooi, met die stijl kun je bij veel uitgeverijen terecht, denk ik. Wat betreft je site is het denk ik handiger om de bezoeker zelf door de illustraties te laten klikken in plaats van de diapresentatie die je nu hebt.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
21 februari 2008 - 20:34
Welkom. Ik vind je illustraties ook leuk. Maar je website minder. Tijd voor een nieuw behangetje? Blijft persoonlijk natuurlijk. Tekeningen en foto's komen beter tot hun recht tegen een minder drukke en naar mijn smaak donkerdere achtergrond. Tenslotte moeten die opvallen en niet het behang. :) Lekker aan de weg timmeren, dan komt het wel goed.

Bo

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
28 februari 2008 - 22:30
Hoi Esther. Ik ben ook - bescheiden kuchje - kunstenares en ik vind je illustraties erg goed! Ze zien er professioneel uit. Ik weet uit ervaring hoe ingewikkeld het kan zijn om illustraties eenvoudig te houden. Veel succes met je bedrijfje, ik heb er vertrouwen in.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 februari 2008 - 10:52
Mogen we ook de prijs weten? Die staat niet op je website (ik klikte tenminste op alle buttons die ik kon zien).[/quote] Wanneer er mensen zijn die evt intresse hebben in illustraties van mijn hand, zal ik zonder probleem mijn prijzen geven.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 februari 2008 - 10:55
Dank jullie wel voor alle reacties. ik ga hier zeker wat mee doen. Heb inmiddels meerdere uitgevrijen die geinteresseerd zijn. En zit ook te denken om inplaats van het automatisch door klikken van de site afbeeldingen buttons te laten aanmaken. De achtergrond is erg aan smaak onderheven daar ben ik me zeker van bewust maar denk dat het wel heel goed bij mijn style past. Nogmaals dank. Groeten esther