Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

In het Engels uitgeven?

Hallo, mijn naam is Wilco. Ik ben al geruime tijd bezig met het schrijven van een verhaal. Echter is het zo dat ik deze in het Engels schrijf omdat het beter bij de stijl past(Fantasy maar dan in een grimmige vorm) en eveneens omdat ik beter in het Engels schrijf. Nou denk ik wellicht te ver vooruit maar ik vroeg me af of er in ons moederland eventueel fantasy uitgevers zijn die Engelse manuscripten in ontvangst nemen. Mocht dit niet het geval zijn wat zou ik dan het beste voor stappen kunnen ondernemen? Bij voorbaat dank :) Groet Wilco

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En bij mijn weten zijn er geen Nederlandse of Vlaamse uitgevers die Engelse manuscripten accepteren.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mocht dit niet het geval zijn wat zou ik dan het beste voor stappen kunnen ondernemen?
Laat je Engelstalig ms vertalen in het Mandarijn.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wilco, Heb je al gedacht aan het self-pubben van je Engelstalige verhaal? Dan komt het ook op de Nederlandse markt terecht. Maria

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mocht dit niet het geval zijn wat zou ik dan het beste voor stappen kunnen ondernemen?
Laat je Engelstalig ms vertalen in het Mandarijn.
Of in het Khmer. Ook Aziatisch, maar dat past meer bij de grimmige sfeer. Erg gezellig was het in de Khmer-republiek niet.