Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

E-boek en audioboek uitgeverij

Hoi allemaal,

Ik heb onlangs meegedaan aan twee schrijfwedstrijden van de E-boek en audioboek uitgeverij Books & Butterflies, een imprint van uitgeverij Hamley Books.

Een van de wedstrijden was voor een kortverhaal waarvan de beste 5 verschijnen in hun verhalenbundel en voor de andere wedstrijd moest je een pitch schrijven, horende bij een pre-made cover. Ik volg ze op social media (Instagram en Facebook) waar ze elke maand schrijfwedstrijden organiseren.

Nu is een van mijn inzendingen geselecteerd om in hun verhalenbundel te verschijnen, en heeft mijn pitch het ook tot de top 3 gehaald en mag ik de eerste hoofdstukken gaan schijven (en als ik de beste ben van de top 3, mag ik het hele boek gaan schrijven). Jeej, heel leuk :D

Ik heb gemerkt dat ze hun schrijfwedstrijden niet aanmelden op SchrijvenOnline, dus bij deze wilde ik jullie hierop attenderen, mochten er nog meer schrijvers interesse hebben om een keer een kansje te wagen. Op social media vind ik ze erg actief en sympathiek overkomen en tot nu toe gaat de communicatie naar mij toe ook altijd erg vlot en vriendelijk.

Daarnaast ben ik benieuwd of er toevallig meer mensen ervaring hebben met deze uitgeverij(en) en hun ervaringen willen delen?