Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

creatief schrijven en leukemie

De redactie (allemaal vrijwilligers) van LeukoNieuws is bezig met een serie "leukemie en kunst". Muziek en beeldende kunst zijn al aan de orde geweest. Nu zoeken we leukemiepatiënten die in het creatief schrijven een welkome afleiding vinden. Wij zoeken niet zozeer naar mensen die therapeutisch over het eigen ziekteproces scrhijven, maar veeleer naar leukemiepatiënten die in het creatieve proces van het schrijven in het algemeen voldoening vinden. Van harte hoop ik via deze site mensen te vinden die over hun schrijfactiviteiten willen vertellen en zo aan lotgenoten duidelijk willen en kunnen maken dat het schrijven echt kan helpen bij het doorkomen van soms moelijke tijden! Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het een goed initiatief, maar helaas ken ik zelf geen schrijvers met leukemie.
Wat hij zegt.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Wij zoeken (...) naar leukemiepatiënten die in het creatieve proces van het schrijven in het algemeen voldoening vinden.
Je zult het vast wel gedaan hebben: de oproep (ook) plaatsen bij patiëntenverenigingen, sites voor lijders?

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
goed initiatief ben zelf ouder van leukemie patientje helaas verloor hij de strijd schrijven helpt mij nu om te verwerken en door te gaan

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het een goed initiatief, maar helaas ken ik zelf geen schrijvers met leukemie.
;) ik ken GELUKKIG geen schrijvers met leukemie

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het een goed initiatief, maar helaas ken ik zelf geen schrijvers met leukemie.
;) ik ken GELUKKIG geen schrijvers met leukemie
helaas???? Ze kunnen best aardig zijn, hoor!!!!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je hier wat aan? http://www.uitgeverijdebrouwerij.nl/lucky-me/ Of ken je die al?
beste Johan, Ik heb geprobeerd je een mailtje te sturen, maar dat wordt waarschijnlijk geblokkeerd. Daarom maar via deze weg. Het zou fijn zijn als we wat nader contact zouden kunnen hebben, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken. Als ik mijn emailadres hier vemeld, wordt het, als ik het goed heb begrepen, verwijderd....

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat helaas bedoelde ik omdat ik dan Pontios niet kon helpen.
Dat begrijp ik best hoor, maar als leukemiepatiënt voelde ik me een beetje aangesproken! Natuurlijk was je berichtje niet kwaad bedoeld!!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je hier wat aan? http://www.uitgeverijdebrouwerij.nl/lucky-me/ Of ken je die al?
beste Johan, Ik heb geprobeerd je een mailtje te sturen, maar dat wordt waarschijnlijk geblokkeerd. Daarom maar via deze weg. Het zou fijn zijn als we wat nader contact zouden kunnen hebben, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken. Als ik mijn emailadres hier vemeld, wordt het, als ik het goed heb begrepen, verwijderd....
Hi Pontios, Johan komt hier regelmatig langs. Dus zo lukt het vast ook wel. Je kan ook op het envelopje onder Johans naam klikken. Maar wat hij waarschijnlijk probeerde te melden via het noemen van deze site, is het feit dat daar binnenkort een boek uitkomt van een leukemiepatiënte, genaamd Gebroken bloed.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je hier wat aan? http://www.uitgeverijdebrouwerij.nl/lucky-me/ Of ken je die al?
beste Johan, Ik heb geprobeerd je een mailtje te sturen, maar dat wordt waarschijnlijk geblokkeerd. Daarom maar via deze weg. Het zou fijn zijn als we wat nader contact zouden kunnen hebben, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken. Als ik mijn emailadres hier vemeld, wordt het, als ik het goed heb begrepen, verwijderd....
Hi Pontios, Johan komt hier regelmatig langs. Dus zo lukt het vast ook wel. Je kan ook op het envelopje onder Johans naam klikken. Maar wat hij waarschijnlijk probeerde te melden via het noemen van deze site, is het feit dat daar binnenkort een boek uitkomt van een leukemiepatiënte, genaamd Gebroken bloed.
Dag Pontios, Het is precies zoals Zjaan schreef. Bij uitgeverij de Brouwerij verschijnt deze maand het boek 'Gebroken Bloed' van Lisa Hilders. De werktitel was 'Lucky me', daar verwees mijn link naar. De link is nu: http://www.uitgeverijdebrouwerij.nl/gebroken-bloe… Ik zelf heb gelukkig geen ervaring met leukemie, maar Lisa wel. Je kunt haar via de uitgeverij bereiken (tab contact). Als dat niet lukt, kun je mij een mail sturen. Succes.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je hier wat aan? http://www.uitgeverijdebrouwerij.nl/lucky-me/ Of ken je die al?
beste Johan, Ik heb geprobeerd je een mailtje te sturen, maar dat wordt waarschijnlijk geblokkeerd. Daarom maar via deze weg. Het zou fijn zijn als we wat nader contact zouden kunnen hebben, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken. Als ik mijn emailadres hier vemeld, wordt het, als ik het goed heb begrepen, verwijderd....
Hi Pontios, Johan komt hier regelmatig langs. Dus zo lukt het vast ook wel. Je kan ook op het envelopje onder Johans naam klikken. Maar wat hij waarschijnlijk probeerde te melden via het noemen van deze site, is het feit dat daar binnenkort een boek uitkomt van een leukemiepatiënte, genaamd Gebroken bloed.
Dag Pontios, Het is precies zoals Zjaan schreef. Bij uitgeverij de Brouwerij verschijnt deze maand het boek 'Gebroken Bloed' van Lisa Hilders. De werktitel was 'Lucky me', daar verwees mijn link naar. De link is nu: http://www.uitgeverijdebrouwerij.nl/gebroken-bloe… Ik zelf heb gelukkig geen ervaring met leukemie, maar Lisa wel. Je kunt haar via de uitgeverij bereiken (tab contact). Als dat niet lukt, kun je mij een mail sturen. Succes.
Dag Johan, Natuurlijk ken ik "onze eigen" Lisa, zij is mijn mederedactielid van LeukoNieuws!! Het was eigenlijk de bedoeling om "lotgenoten" te zoeken die in het creatief schrijven afleiding of meer dan dat vinden, zonder over het eigen ziekteproces te schrijven.... bedankt voor je reactie, ik zoek verder.... Ciao! Ik ga verder op

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi initiatief! Ik wens jou en LeukoNieuws veel succes.
Bonjour déesse! Je t'ai envoyé un courriel, mais je ne sais pas si tu l'as recu....

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
goed initiatief ben zelf ouder van leukemie patientje helaas verloor hij de strijd schrijven helpt mij nu om te verwerken en door te gaan
Wat moet dit afschuwelijk zijn geweest.... Zou u eventueel bereid zijn om mee te werken aan een artikel voor LN (waar veel schrijvers die op een of andere wijze met leukemie zijn geconfronteerd aan het woord zullen komen)? Heel veel sterkte en alvast hartelijk dank voor uw reactie, van welke aard dan ook!