Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht Auteur

Ik ben op zoek naar een schrijver die mijn boek wilt schrijven. Het boek gaat over voeding, gezondheid en training. Het boek moet vlot en makkelijk leesbaar zijn Ook wil ik graag een plan van aanpak hebben, zodat ik exact weet wat ik moet aanleveren. Uiteraard wil ik nadat alles duidelijk is een offerte ontvangen. Alvast bedankt voor je reactie m.vr.gr. Mike

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook wil ik graag een plan van aanpak hebben, zodat ik exact weet wat ik moet aanleveren.
Insgelijks. Kun je iets duidelijker zjin over wat je precies verwacht? Wat je moet aanleveren? Wat wil je aanleveren? De precieze inhoud - dus zoek je alleen een tekstschrijver?, doe jij de lay-out, heb je contacten met een uitgever? Waarom schrijf je het zelf niet, waarom wil je eigenlijk een boek op de markt brengen, voor welke doelgroep zou het geschreven moeten worden, hoe lang moet het worden? Wil je uiteindelijk jouw naam op de kaft hebben (want in de constructie die jij lijkt voorstel te stellen, heb ik het idee dat jouw naam geen recht op die plek zou hebben...?)