Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ghostwriter gezocht

Beste letterfanaten Bij deze doe ik een oproep voor een ghostwriter! Ik ben al jaren bezig met het verzamelen van materiaal, herinneringen en ideeën. Het voelt alsof het nu de moment is om dit in een vorm te gieten, iets waar ik zelf het talent niet voor bezit. Ik weet niet hoe deze wereld in elkaar zit maar de realiteit is dat ik financieel niet over de middelen beschik om deze gezochte schrijver te vergoeden. Het zou goed kunnen dat daarbij mijn oproep al onmiddellijk teniet gedaan wordt, maar een nee heb ik en een ja kan ik krijgen. Even kort een uitleg misschien. Het boek zou gaan over mijn (en waarschijnlijk nog voor vele andere) verplichting om te bestaan en verbod op heengaan. Mijn bedoeling hierbij is te trachten om, al is het maar voor een dag, mijn last op de schouders te verlichten. Het zou idyllisch zijn moest dit ook op mede lotgenoten werken en een algemeen begrip/bekendheid opwekken bij derden. Als u graag contact zou willen opnemen met mij kan dit altijd op stijn_schampaert@yahoo.com Zoals u merkt zoek ik iemand die wil schrijven voor de passie van het woord en niet voor de prijs ervan. Ik dank u graag al voor het lezen van mijn oproep en hoop dat iemand mijn bestaan kan overbrengen op papier. Zodat wanneer mijn geheugen het begeeft de lessen die ik heb moeten leren niet verloren zullen gaan. Met vriendelijke groeten en anticipatie Stijn Schampaert

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de link. Ik heb dit aandachtig gelezen en moet toegeven dat er idd niet zo aan die kant is gedacht. Ik zou echter willen duidelijk maken dat het om een breed verhaal zou gaan meer dan mijn exacte leven. Het deel van verwerking is dus minder van toepassing . Dat er veel tijd in kruipt is iets waar ik zeer zeker van ben ... Het materiaal dat ik nu heb heeft al jaren geduurd. En het schrijven + doornemen zal dus nog vele uren, dagen en wss maandn duren ..., iets waar ik ook op reken en hoop. Ten laatste het deel van de vergoeding ... Het geven van een vaste vergoeding is mij onmogelijk. En ik snap dat 10% zeer weinig is voor wie hier wat aan wil verdienen, laat staan het dan nog eens delen ... Daarom ben ik zonder enige twijfel overtuigd dat degene die mij dit klaar krijgt recht heeft op het deel dat hem moet toekomen ... Ik zoek hier geen geld uit te halen. Ik wil een plek oplichten in de perceptie van het leven die door 99% van de mensen irreëel word bevonden. Ik ben van menig dat dit velen onder ons kan laten nadenken over de basis van alles .... Mail gerust voor meer info over zowel mij als de verhaal lijn (basis, aangezien ik reken op een grote inbreng) Met vriendelijke groeten Stijn