Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Waar begint een seksscène?

Hoi, ik ben zelf bezig aan een verhaal/boek en was aan het schrijven, een stuk wat ik met gemak getypt kreeg en al. Maar toen begon ik me af te vragen waar een liefdesscène stopt en een seksscène begint? Omdat ik ben zelf erg jong, ik heb mijn 14 jaar nog niet bereikt. Maar ik ben wel veelwetend en hou van schrijven. Ik heb al zoveel boeken gelezen, tienerromans, volwassenromans, waargebeurde verhalen. Ik heb al van alles gelezen. En als er al een seksscène in voorkwam dan vond ik het altijd een toegevoegde waarde aan het verhaal en nooit een storend element. Misschien denkt er iemand van, ja een 14 jarig meisje die kan niet zo denken. Die is veel te jong, enz. ... Maar genoeg daarover. Ik was aan het schrijven (en nee ik weet 100% zeker dat dat geen seksscene was, maar eerder een scene van muis en kat. Het was een dubbelzinnige scene, waarin ze elkaar plaagden op een kinderlijke manier. Maar het stopt als het spel eindigt en het gaat niet verder. Ik denk wel dat als ik het zou willen ik het volgende ook zou kunnen neerschrijven. Maar dat wil ik niet, omdat ik weet dat het niet de zelfde waar zou hebben en een heel ander beeld zou geven aan de buiten wereld. Maar toen ik kat en muis scene schreef vroeg ik me af waar een echte seksscene begon. Ik vroeg me ook af of zelfs die kat en muis scene die ik geschreven had al niet teveel zou zijn. Of mensen al niet raar zouden kijken als ze het lazen en dan dachten aan de schrijver. mvg Sarah

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat ik je vraag niet helemaal goed snap. Maar over het algemeen zou je kunnen zeggen dat een seksscene begint waar de kleren uitgaan.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Meid: schrijf op tot waar het goed voelt en stop dan. Tegen de tijd dat je boek uitkomt, ben je geen veertien meer. Seks begint waar mensen seks willen hebben. Tot hoe ver jij uitschrijft wat ze doen, is aan jou. Je kunt stoppen bij de eerste zoen, witregel en dan beginnen dat ze uitpuffen tegen elkaar aan. Leer in ieder geval meteen af om jezelf 'in' het hoofd van de lezer te stoppen. Je kunt dan niets meer schrijven. Bij een verhaal over een seriemoordenaar gelooft toch ook niet iedereen dat de auteur er vast wel iets mee te maken heeft?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar over het algemeen zou je kunnen zeggen dat een seksscene begint waar de kleren uitgaan.
Er staan je nog een paar verrassingen te wachten.

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of mensen al niet raar zouden kijken als ze het lazen en dan dachten aan de schrijver. mvg Sarah
Bij een goed verhaal ervaar je mee met de personages en vergeet de lezer de schrijver. Tenminste dat is bij mij als lezer zo.
Maar over het algemeen zou je kunnen zeggen dat een seksscene begint waar de kleren uitgaan.
Er staan je nog een paar verrassingen te wachten.
Geinig. Volgens mij is het verhaal veel sensueler/ spannender als de seks begint wanneer de kleren nog aan zijn.

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat ik je vraag niet helemaal goed snap. Maar over het algemeen zou je kunnen zeggen dat een seksscene begint waar de kleren uitgaan.
Bij mij begint de seksscene lang voordat de kleren uitgaan en soms zelfs zonder deze uitgaan

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt stoppen bij de eerste zoen, witregel en dan beginnen dat ze uitpuffen tegen elkaar aan.
Meen je dat? Is het beschrijven van de daad NOT DONE in een waargebeurd verhaal?

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt stoppen bij de eerste zoen, witregel en dan beginnen dat ze uitpuffen tegen elkaar aan.
Meen je dat? Is het beschrijven van de daad NOT DONE in een waargebeurd verhaal?
Het punt was dat het kon, niet dat het moest. Omdat Sarah zich zorgen lijkt te maken over hoe het ontvangen wordt kan ze die optie kiezen. Sarah, mijn advies: Schrijf wat je prettig vind. Als je het idee hebt dat je te ver gaat en jij vind het niet prettig om het erin te laten, dan kun je het minder maken. Als je het vind passen en je vind het niet erg, laat het er vooral in. Het is jouw boek!